loader
06:45
0
کد خبر : 3641

شادی گل در حد لالیگا؛ گزارش تصویری ویژه از جشن آبی‌ها در فولادشهر

اختصاصی/ استقلال خوزستان در هفته بیستم و در یک بازی خارج از خانه موفق شد به یک برد ارزشمند دست پیدا کند و پس از مدت‌ها از قعر جدول جدا شود.

شادی گل در حد لالیگا؛ گزارش تصویری ویژه از جشن آبی‌ها در فولادشهر

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در روزی که همه توجه‌ها به تهران و ورزشگاه آزادی بود که استقلال و پرسپولیس صدرنشینان لیگ برتر به مصاف هم می‌رفتند، بازی‌های جذاب و مهمی در دیگر شهرها برگزار شد و مسابقه ورزشگاه فولادشهر یکی از جذاب‌ترین‌ها آنها بود.

استقلال خوزستان در روزی که صنعت‌نفت آبادان در سیرجان مغلوب گل‌گهر شد و نساجی توانست با یک گل شمس‌آذر را در قائمشهر شکست دهد، نیاز به یک برد و سه امتیاز بازی داشت. اما شاگردان پورموسوی به نظر کار دشواری در برابر ذوب‌آهن و محمد ربیعی داشتند که توانستند جایی برای خودشان در نیمه بالایی جدول رده بندی دست و پا کنند.

با این حال قعرنشین لیگ برتر در یک بازی جذاب و پرحادثه توانست به یک برد بسیار با ارزش درست در پیچ آخر رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کرده و یک سبقت به موقع از صنعت‌نفت و نساجی بگیرد. حالا استقلال خوزستان با این برد به رده چهاردهم آمده و می‌تواند از بالا به دو تیم دیگر در رده‌های پانزدهم و شانزدهم نگاه کند.

شاید به همین خاطر بود که بعد از زدن گل دوم بازیکنان این تیم یک جشن شادی مفصل در حد جشن ماندن در لیگ برتر را درون زمین برگزار کردند. این تیم در بازی روز گذشته در فولادشهر برابر استقلال خوزستان ابتدا در دقیقه ۳۲ توسط جوادآقایی پور از پشت قوس محوطه جریمه به گل رسید. اما در حالی که ذوب آهن در فکر برگرداندن نتیجه در زمین خودش بود پیمان رنجبری در دقیقه ۵۴ بازی بازهم با یک شوت از راه دور دروازه ذوب‌آهن را باز کرد تا آبی های خوزستان به یک برد با ارزش دست پیدا کنند.

اما نقش مدافعان و حسن پورحمیدی دروازه‌بان استقلال خوزستان در کسب این پیروزی بسیار زیاد بود و به همین خاطر بود که در پایان مسابقه آبی‌های خوزستان پیش از همه سراغ دروازه‌بان این تیم رفتند و شادی شان را با او تقسیم کردند. دروازه‌بان ۲۵ ساله استقلال خوزستان در این بازی توانست یک کلین شیت ارزشمند را به ثبت برساند. در پایان بازی  صحنه‌های شادی عثمان اندونگ، مدافع سنگالی و ساویو روبرتو هافبک برزیلی استقلال خوزستان هم بسیار جالب بود که توسط عکاس سایت فوتبال برتر در این بازی تصاویرشان شکار شد.

 

عکاس: بهروز نادری/ اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 3641
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار