loader
10:04
0
کد خبر : 1814

شایعه جدید درباره نیمکت پرسپولیس؛ بردیف جانشین اوسمار!

روز گذشته قربان بردیف سرمربی سابق تیم تراکتور از سمت خود در هدایت از دینامو ماخاچکالا کنار رفت و خیلی زود شایعاتی پیرامون حضورش در فوتبال ایران منتشر شد.

شایعه جدید درباره نیمکت پرسپولیس؛ بردیف جانشین اوسمار!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بعد از جدایی قربان بردیف از باشگاه ماخاچکالا، گفته می‌شود این مربی باتجربه از تیم‌هایی چون باشگاه صباح آذربایجان و تیم ملی این کشور پیشنهاداتی دارد اما امروز یکی از سایت‌های ازبکستانی در خبری اعلام کرد باشگاه پرسپولیس هم به دنبال جذب این مربی ۷۱ ساله است! اتفاقی که با توجه به سپردن سکان هدایت تیم سرخ پایتخت ایران به اوسمار ویرا برزیلی کمی عجیب و دور از انتظار به نظر می‌رسد.

اما گفته می‌شود مدیران باشگاه صباح در آذربایجان گفتگوهایی با بردیف انجام داده‌اند؛ ضمن اینکه گفته می‌شود این احتمال وجود دارد که بردیف هدایت تیم ملی آذربایجان را هم بر عهده بگیرد. هرچند گفته می‌شود انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال آذربایجان باعث شده فعلا این پروژه متوقف شود. اینکه چه اتفاقی در انتخابات فدراسیون آذربایجان می‌افتد در سرنوشت بردیف تاثیر دارد.

اما سایت متاریتینگ روسیه  در این باره نوشته است: بردیف با وجود علاقه فدراسیون فوتبال آ‌ذربایجان این پیشنهاد را قبول نخواهد کرد چرا که براساس خبر این منبع او با پیشنهادی از پرسپولیس قهرمان فوتبال ایران مواجه شده که احتمالا باعث تغییر نظرش شده است!

بردیف در روسیه هدایت تیم‌هایی مثل روبین کازان، روستوف و سوچی را برعهده داشته است. او با کازان در سال‌های ۲۰۰۸ و ۲۰۰۹ قهرمان روسیه شد.  گفته می‌شود این مربی سرشناس پیشنهادات زیادی دارد اما آیا او بار دیگر به ایران خواهد آمد و بعد از تجربه نه چندان موفق در تراکتور روی نیمکت پرسپولیس می‌نشیند مشخص نیست.

برچسب ها
کد خبر : 1814
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار