loader
13:17
0
کد خبر : 6474

شایعه در شهر؛ توپ طلای 2020 به لواندوفسکی داده خواهد شد

شاید روبرت لواندوفسکی هم توپ طلا ببرد، توپ طلایی که شایسته آن بود و به آن نرسید.

شایعه در شهر؛ توپ طلای 2020 به لواندوفسکی داده خواهد شد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ روبرت لواندوفسکی به خاطر عملکرد عالی در سال ۲۰۲۰، که با درخشش در لیگ قهرمانان همراه با بایرن مونیخ به کسب سه گانه ختم شد، به عنوان مدعی اصلی توپ طلا شناخته می‌شد. او در ۴۷ بازی، ۵۵ گل به ثمر رساند و رؤیای اولین توپ طلای خود را در سر می‌پروراند، اما بخت یارش نبود و جایزه به خاطر شیوع ویروس کرونا لغو شد.

به گزارش اسپورت، با گذشت چهار سال، مجله فرانسوی «فرانس فوتبال» که هر ساله بهترین بازیکن جهان را با اهدای توپ طلا معرفی می‌کند، در حال بررسی اعطای این جایزه به لواندوفسکی است؛ جایزه‌ای که او بدون شک شایسته‌اش بود. هنوز تصمیمی گرفته نشده است، اما دلایل متعددی وجود دارد که می‌تواند منجر به پر کردن جای خالی سال ۲۰۲۰ شود، سالی که لواندوفسکی جایزه «بهترین بازیکن سال فیفا» را دریافت کرد.

یکی از مهم‌ترین این دلایل، تحقیقاتی است که چند ماه پیش در فرانسه در مورد توپ طلای ۲۰۲۱  که لئو مسی برنده‌ی آن شد، آغاز شده است. ظاهرا باشگاه پاری سن ژرمن برای رأی دادن به نفع مسی بر فرانس فوتبال فشار وارد کرده است. با این حال، در آن سال لواندوفسکی در جایگاه دوم قرار گرفت و یک بار دیگر به جایزه‌ای که تمام دوران فوتبالش آن را دنبال می کرد، نرسید. 

مسئولان مجله نگران خدشه‌دار شدن وجهه خود به دلیل تحقیقات آغاز شده هستند و این یکی از دلایلی است که «فرانس فوتبال» را به بررسی اعطای جایزه به لواندوفسکی که نتوانست در سال ۲۰۲۰ آن را کسب کند، سوق می‌دهد. این مهاجم لهستانی احساسات خود را در همان مصاحبه با بیلد بیان کرد:

 البته دوست داشتم روزی توپ طلا را دریافت کنم. مسئله این نیست که عصبانی یا ناراحت باشم چون هنوز این جایزه را ندارم، اما احساسم این است که می‌توانستم هر دو سال آن را ببرم. بگذارید اینطور بگویم: اگر چهار سال بعد توپ طلای ۲۰۲۰ را دریافت کنم، احساس توهین نمی‌کنم. افتخار بزرگی خواهد بود و جایزه را می‌پذیرم.

برچسب ها
کد خبر : 6474
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار