loader
14:08
0
کد خبر : 2648

شب پرهیجان اروپا در یک نگاه؛ از غافل‌گیری یونایتد تا برد قاطع بارسلونا و کامبک بایرن + سایر نتایج

اختصاصی/ امشب در لیگ‌های مختلف اروپایی بازی‌های مهمی برگزار شد که در اینجا می‌توانید از نتایج این بازی‌ها مطلع شوید.

شب پرهیجان اروپا در یک نگاه؛ از غافل‌گیری یونایتد تا برد قاطع بارسلونا و کامبک بایرن + سایر نتایج

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امشب رقابت‌های لیگ‌های داخلی در انگلیس، اسپانیا، ایتالیا و آلمان دنبال شد که در مهمترین دیدارها، یونایتد مقابل حریفش فولام شکست خورد و بارسلونا به بردی قاطعانه دست یافت. در ادامه می‌توانید در جریان نتایج به دست آمده تا این لحظه قرار بگیرید

لالیگا

بارسای ژاوی سرحال‌تر از قبل!

بارسلونا و ختافه در چارچوب بازی‌های هفته 26 فصل 24-2023 لالیگا به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی پرگل 4-0 به سود آبی‌اناری‌ها به پایان رسید. بدین ترتیب بارسلونا 57 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد تا ژیرونا تحت فشار قرار بگیرد. از سوی دیگر اختلاف با رئال مادرید نیز به 5 امتیاز کاهش یافت، البته آن‌ها هنوز بازی خود را انجام نداده‌اند. بارسلونا با این پیروزی، با روحیه‌ای مناسب به سراغ بازی‌های سخت ماه مارس می‌رود. آن‌ها در ماه مارس به ترتیب با اتلتیک بیلبائو، مایورکا، ناپولی، اتلتیکو مادرید و لاس پالماس بازی دارند.

در هفته بیست و ششم لالیگا، بازی دو تیم گرانادا و والنسیا به تعویق افتاد

لیگ برتر انگلیس

در هفته بیست و ششم لیگ برتر انگلیس، کریستال پالاس موفق شد تا برنلی را شکست دهد. کریس ریچاردز، جوردن آیو و ماتتا سه گل برای کریستال پالاس زدند تا این تیم با نتیجه ۳-۰ برنلی را شکست دهد.

دیدار دو تیم برایتون و اورتون با تساوی ۱-۱ به پایان رسید و استون ویلا ۴-۲ از سد ناتینگهام عبور کرد.

در مهمترین بازی امشب لیگ برتر، منچستریونایتد با نتیجه ۱-۲ مغلوب فولام شد. نیمه اول این بازی گلی را به همراه نداشت و اولین گل بازی در دقیقه ۶۵ توسط کالوین باسی برای فولام میهمان از راه رسید. هری مگوایر دردقیقه ۸۹ گل تساوی را برای شیاطین سرخ به ثمر رساند؛ اما این پایان کار نبود؛ چون در دقیقه ۷ وقت‌های تلف شده، الکس ایووبی گل پیروزی بخش فولام را به ثمر رساند تا هر سه امتیاز این بازی به حساب تیم میهمان واریز شود.

بوندس‌لیگا

در هفته بیست و سوم بوندس‌لیگا، دیدار دو تیم اشتوتگارت و کلن با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

مونشن گلادباخ ۵- ۲ بوخوم را شکست داد. وردربرمن و دارمشتات به تساوی ۱-۱ دست یافتند و یونیون برلین و هایندهایم هم به تساوی ۲-۲ رضایت دادند.


بایرن مونیخ ۲ - ۱ لایپزیش؛ بازگشت به روند پیروزی با دبل هری کین

تیم بایرن مونیخ در هفته بیست و سوم بوندس لیگای آلمان در ورزشگاه آلیانتس آرنای شهر مونیخ میزبان لایپزیش بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی رسید. بایرن با گل دقیقه ۵۶ هری کین از حریف پیش افتاد، اما سسکو در دقیقه ۷۰ بازی را به تساوی کشاند. بایرن در صورتی که دو امتیاز این بازی را از دست داد می‌داد، اختلافش با لورکوزن صدرنشین به ۱۰ امتیاز افزایش می‌یافت، اما در دقیقه ۹۱ هری کین باز هم ناجی باوارایی‌ها شد و گل برتری این تیم را زد. بایرن پس از سه شکست متوالی موفق شد پیروز شود. شاگردان توخل با این پیروزی ۵۳ امتیازی شدند و با هشت امتیاز کمتر از لورکوزن در رتبه دوم قرار دارند. لایپزیش هم با ۴۰ امتیاز پنجم است.

سری آ

دیدارهای هفته بیست و ششم سری آ هم با مصاف دو تیم ساسولو و امپولی دنبال شد که در این بازی امپولی میهمان توانست ۲-۳ از سد حریفش ساسولو عبور کند. مونزا هم موفق شد تا با نتیجه ۰-۲ سالرنیتانا را شکست دهد.

برچسب ها
کد خبر : 2648
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار