loader
07:36
0
کد خبر : 5463

شجاعی: حریف لیگ یکی را نباید دست کم گرفت

مربی تیم هوادار در نشست خبری پیش از دیدار مقابل مس سونگون در جام حذفی شرکت کرد.

شجاعی: حریف لیگ یکی را نباید دست کم گرفت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ محمود شجاعی، مربی هوادار در کنفرانس قبل از بازی با مس سونگون گفت: فردا یک مسابقه سخت از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل تیم خوب و قابل احترام مس سونگون داریم. از ابتدای نیم فصل دوم جناب آقای کلانتری به این تیم اضافه شدند و نتایج خیلی خوبی داشتند. باید از ایشان تشکر کنم که در مصاحبه‌شان از مرحوم رسول دره‌شوریان یاد کردند، ایشان یکی از اسطوره‌های فوتبال شیراز بوده‌اند.

او درباره لیگ یکی بودن تیم رقیب گفت: اصلا نگاه نمی‌کنیم که حریفمان لیگ یکی است. ما تمرینات بسیار خوبی داشتیم و روی نقاط قوت و ضعف حریف کار کردیم و همچنین روی نقاط ضعف خودمان کار کردیم که فردا یک بازی خوب را برگزار کنیم. قطعا بچه‌ها اگر در بازی نکاتی را که خواستیم اجرا کنند برنده بازی خواهیم بود‌.

شجاعی در پایان گفت: فکر می‌کنم جذابیت فوتبال به غیرقابل پیش‌بینی بودنش است. سال‌های قبل حتی تیم لیگ دویی هم به مراحل بالاتر رسیده است. مس سونگون تیم خوبی است و ما هم برنامه‌ریزی‌هایمان را کردیم. ممکن است به ضربات پنالتی کشیده شود و ما هم تمرین پنالتی انجام دادیم. پنالتی‌زن‌های خوبی داریم و گلرمان هم خوب پنالتی می‌گیرد ولی امیدوارم به آنجا نکشد و برنده باشیم. باید پله پله جلو برویم و ببینیم حریفمان چه کسی خواهد بود ولی قطعا به قهرمانی جام حذفی امید داریم.

برچسب ها
کد خبر : 5463
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار