loader
14:17
0
کد خبر : 7518

شخصیت و کلاس آقای خاص؛ دلداری مورینیو به ترزیچ

اختصاصی / ژوزه مورینیو سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید یکی از میهمانان ویژه و افتخاری فینال ومبلی بود.

شخصیت و کلاس آقای خاص؛ دلداری مورینیو به ترزیچ

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، ژوزه مورینیو، سرمربی سابق باشگاه رئال مادرید و یکی از مربیان بزرگ دنیای فوتبال، از جمله میهمانان ورزشگاه ومبلی در فینال شنبه شب لیگ قهرمانان اروپا بود.

آقای خاص در ورزشگاه ومبلی به تماشای برد ۰-۲ شاگردان سابقش مقابل بوروسیا دورتموند نشست و بعد از اتمام مسابقه به زمین چمن رفت و یکی از اولین کارهایی که در بدو ورود به زمین انجام داد، در آغوش گرفتن ادین ترزیچ، سرمربی جوان بوروسیا دورتموند و دلداری دادن به او بود.

مورینیو گفتگوی کوتاه و محبت آمیزی با این سرمربی آلمانی داشت و او را دلداری داد تا جایی که توانست لبخند را به لبان ترزیچ بیاورد.

طبق گزارش منتشره در رسانه‌ها، مورینیو به ترزیچ گفته: « می‌دانم که خییلی خیلی سخت است. الان زمان به تو کمکی نمی‌کند و این لحظه سخت در بقیه کارنامه مربیگری‌ات و تمام زندگی‌ات نیز همراهت خواهد بود ولی باید به کاری که انجام دادی افتخار کنی. چون حیرت انگیز بود. تو به عنوان یک سرمربی نمی‌توانستی کار دیگری بکنی. سرمربی نمی تواند گل بزند یا توپ را وارد دروازه کند. فقط می‌تواند تیم را سازماندهی کرده و ذهنیت و روحیه لازم را به تیمش بدهد و تو همه این کارها را انجام دادی.»

ترزیچ هم در کنفرانس خبری‌اش بعد از بازی از مورینیو تشکر کرد و گفت:« او با من صحبت کرد؛ چون برایش مهم بود که نکته‌ای را به من منتقل کند. هرگز آن لحظه را فراموش نمی‌کنم. مورینیو بار دیگر نشان داد که چه سرمربی بزرگ و خاصی است و چقدر انسان بزرگی است. من مدتی پیش با او آشنا شدم و حالا او بار دیگر بزرگی‌اش را نشان داد.»

بعد از گفتگوی مورینیو با ترزیچ، سرمربی پرتغالی همچنان در زمین چمن حضور داشت و با برخی از بازیکنان از جمله جود بلینگام و اعضای خانواده‌اش عکسی به یادگار گرفت.

 طبیعتا در این بازی فینال، مورینیو طرفدار رئال مادرید بود. این سرمربی ۶۱ ساله که این روزها گمانه‌زنی‌های زیادی درمورد حضورش روی نیمکت مربیگری فنرباغچه به گوش می‌رسد، در بین سال‌های ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۳ هدایت کهکشانی‌ها را برعهده داشت و با این تیم، به سه جام قهرمانی دست یافت.

برچسب ها
کد خبر : 7518
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار