loader
03:29
0
کد خبر : 4285

شرط و شروط ژاوی برای مدیران بارسا؛ خرید بزرگ کنید، می‌مانم

ژاوی، سرمربی بارسلونا، تنها در صورتی حاضر است به حضورش روی نیمکت این تیم ادامه دهد که خریدهای بزرگی برای کاتالان‌ها انجام شود.

شرط و شروط ژاوی برای مدیران بارسا؛ خرید بزرگ کنید، می‌مانم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ ژاوی هرناندس مدتی قبل رسما اعلام کرد در پایان فصل از سرمربیگری بارسلونا کناره‌گیری خواهد کرد اما عملکرد خوب بارسلونا در بازی‌های اخیر باعث شده مدیران باشگاه به فکر متقاعد کردن او برای ماندن روی نیمکت این تیم بیفتند. روزنامه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا خبر داد، خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، دکو مدیر ورزشی این باشگاه و رافا یوسته، نایب رئیس ورزشی بارسلونا می‌خواهند ژاوی تا پایان ماه ژوئن ۲۰۲۶ هدایت بارسا را برعهده داشته باشد اما تا این لحظه این مربی اسپانیایی حاضر به تجدید نظر در تصمیمش نشده است.

براساس این گزارش ژاوی نمی‌خواهد پس از پایان فصل سرمربی بارسا بماند اما ممکن است نظرش را تغییر دهد؛ به شرطی که باشگاه به او تضمین بدهد بازیکنان سطح بالایی را در نقل و انتقالات تابستانی به خدمت خواهد گرفت.

اولویت ژاوی خرید دو بازیکن سطح بالا است. در صدر فهرست خرید او سه ستاره حضور دارند. برناردو سیلوا، هافبک منچسترسیتی، یاشوا کیمیش هافبک دفاعی بایرن‌مونیخ یا مارتین زوبیمندی هافبک دفاعی رئال سوسیه‌داد.

موندو دپورتیوو همچنین گزارش داده لاپورتا امیدوار است بتواند بازیکنان مدنظر ژاوی را در تابستان پیش‌رو به خدمت بگیرد و هدف بلندمدت او هم جذب ارلینگ هالند در تابستان ۲۰۲۵ برای جانشینی روبرت لواندوفسکی است. بر اساس این گزاش برناردو سیلوا می‌تواند در صورت تلاش بارسا بند فسخ ۵۰ میلیون یورویی خود را برای پیوستن به این تیم فعال کند. بارسلونا در حال حاضر با ۶۷ امتیاز در رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا قرار گرفته و با رئال مادرید صدرنشین، ۸ امتیاز فاصله دارد. شاگردان ژاوی هرناندس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا هم باید با پاری‌سن‌ژرمن روبرو شوند.

برچسب ها
کد خبر : 4285
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار