loader
20:28
0
کد خبر : 10941

شروع و پایان متفاوت سرخابی در لیگ بیست و چهارم؛ شرایط ایده‌آل برای قرمزها؟

اختصاصی/ پس از قرعه کشی فصل بیست و چهارم لیگ‌‌ برتر فوتبال ایران، به نظر می‌رسد آبی‌ها شروع و پایان دشواری در این فصل نسبت به رقیب خود خواهند داشت.

شروع و پایان متفاوت سرخابی در لیگ بیست و چهارم؛ شرایط ایده‌آل برای قرمزها؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، قرعه کشی بیست و چهارمین دوره لیگ برترفوتبال ایران انجام شد و مهم‌ترین بازی فصل که دربی تهران بین استقلال و پرسپولیس است، در هفته ششم برگزار می‌شود. اما این تمام ماجرا نیست چرا که همواره قرعه تیم‌ها در طول فصل دستمایه پیش‌بینی و گمانه‌زنی‌ها قرار می‌گیرد. مثلا استقلال در حالی‌که پرسپولیس در هفته اول در تهران میزبان ذوب‌آهن است، باید به قزوین برود و با شمس‌آذر بازی کند. این به نوعی شروع بهتری برای پرسپولیسی‌ها محسوب می‌شود؛ چون می‌توانند فصل را مقابل چشم هوادارانشان شروع کنند.

اما در هفته آخر که اگر رقابت قهرمانی به آن زمان کشیده شود، استقلال روی کاغذ شرایط بسیار سخت‌تری خواهد داشت. در حالی‌که پرسپولیس احتمالا در ورزشگاه آزادی اما قطعا میزبان هوادار است استقلال باید به اصفهان برود و در یکی از سخت‌ترین بازی‌های ممکن میهمان سپاهان باشد. سپاهان امسال هم می‌تواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد و همین هفته آخر را کمی برای آبی‌ها شاید چالش برانگیز کند. البته که تمام این‌ها محاسبات روی کاغذ و پیش از شروع مسابقات است؛ چرا که سخت یا آسان بودن قرعه را شرایط همان زمان مسابقه و البته وضعیت واقعی تیم‌ها در طول مسابقات مشخص خواهد کرد.

برچسب ها
کد خبر : 10941
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار