loader
08:13
0
کد خبر : 2513

شروع پرگل و اعجاب‌انگیز هفته هفدهم؛ ۷ دقیقه طوفانی در سیرجان

اولین بازی هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال ایران یک بازی پرگل، جذاب و غیرقابل پیش بینی از آب در آمد؛ هرچند در نهایت هرکدام از دو تیم یک امتیاز گرفتند.

شروع پرگل و اعجاب‌انگیز هفته هفدهم؛ ۷ دقیقه طوفانی در سیرجان

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بازی تیم های گل گهر و پیکان از هفته دوم دور برگشت لیگ برتر فوتبال ایران، تا همان آخرین دقایق یک مسابقه غیرقابل پیش بینی و جذاب بود. در این مسابقه ابتدا گل گهر با گل دقیقه ۴۲ احمدزنده روح از حریف پیش افتاد و این نتیجه تا آخرین دقایق بازی ادامه داشت.

در دقیقه ۸۷ اما حامد پاکدل مهاجم سابق پرسپولیس بازی را برای پیکان مساوی کرد. اما این نتیجه تنها چهاردقیقه دوام داشت چرا که داور مسابقه در اولین دقیقه از وقت های اضافی یک پنالتی به سود گل گهر اعلام کرد و روبرتو تورس با گل کردن این ضربه شاگردان اوزینیدیس را پیش انداخت.

این گل در دقیقه ای به ثمر رسید که اعضای تیم گل گهر و خیلی از تماشاگران این بازی تصور می کردند که بازی با همین نتیجه پایان خواهد یافت اما فوتبال آن روی غیرقابل پیش بینی اش را باردیگر نشان داد.  در دقیقه ۴+۹۰ ابراهیم صالحی مهاجم باتجربه تیم پیکان بازی را به مساوی کشاند تا هفته هفدهم برخلاف هفته شانزدهم که یک هفته کم گل بود از همان شروع نوید یک هفته پرگل را بدهد.

با توجه به اینکه این بازی اولین مسابقه هفته هفدهم بود برای تعیین جایگاه نهایی تیم ها باید منتظر برگزاری هفت مسابقه دیگر بود اما با این تساوی و فعلا گل گهر با ۲۷ امتیاز در رده هفتم قرار دارد و پیکان با ۱۳ امتیاز در جایگاه سیزدهم است.

 بی تردید این نتیجه برای اوزینیدیس و گل گهر که امسال با هدف کسب جایگاهی خوب در میان بالانشین ها در لیگ حضور پیدا کرده اند نمی تواند راضی کننده باشد اما تساوی در دقایق پایانی و فرار از شکست در بازی خارج از خانه احتمالا نتیجه بدی برای عنایتی و شاگردانش نباشد هرچند این یک امتیاز در نهایت نمی تواند پیکان را از جایگاه دشواری که دارد نجات بدهد.

خلاصه بازی گل گهر ۲-۲ پیکان را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 2513
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار