loader
04:44
0
کد خبر : 3631

شش بازیکنی که آخر فصل رئال مادرید را ترک خواهند کرد

اختصاصی/ چهار بازیکن در رختکن رئال مادرید حضور دارند که در پایان فصل قراردادشان با این تیم به اتمام خواهد رسید و دو بازیکن دیگر هم قرارداد حضور قرضی‌شان در این تیم تمام خواهد شد.

شش بازیکنی که آخر فصل رئال مادرید را ترک خواهند کرد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، با اتمام رقابت‌های این فصل لالیگا، به احتمال زیاد شش بازیکن رختکن این تیم را ترک خواهند کرد. لیستی شامل لوکا مودریچ، تونی کروس، ناچو و لوکاس واسکس که قراردادشان با تیم مادریدی به اتمام خواهد رسید و خوسلو و کپا هم که قرارداد قرضی حضورشان در باشگاه مادریدی خاتمه خواهد یافت.

لوکا مودریچ

بازیکن کروات و ۳۸ ساله رئال مادرید به فکر بازنشستگی نیست و تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که آماده است تا قراردادش را برای یک سال دیگر با این باشگاه تمدید کند ولی بعید به نظر می‌رسد که سران باشگاه مادریدی چنین قصدی داشته باشند. از سوی دیگر چند باشگاه عربستانی هم بی‌صبرانه برای به خدمت گرفتن مودریچ کمین کرده‌اند.

تونی کروس

ستاره آلمانی و ۳۴ ساله رئال مادرید یکی از مهره‌های کلیدی تیم آنچلوتی است؛ سران باشگاه می‌خواهند کروس برای یک فصل دیگر با تیم بماند ولی آینده او با ابهامات زیادی روبروست؛ حتی صحبت از خداحافظی احتمالی او از دنیای فوتبال هم به گوش می‌رسد اما بعید است که چنین کاری را انجام دهد. در مورد آینده کروس هر اتفاقی ممکن است رخ دهد.

ناچو

بازیکن آکادمی رئال مادرید که حالا ۳۴ ساله است، فصل گذشته تا یک قدمی ترک سانتیاگو برنابئو پیش رفت اما در نهایت قراردادش را تمدید کرد و حالا همان شرایط دوباره در حال تکرار است. به نظر می‌رسد سران باشگاه مادریدی هر تصمیمی این بازیکن بگیرد را خواهند پذیرفت؛ چه بخواهد بماند و چه بخواهد تیم را ترک کند.

لوکاس واسکس

واسکس که حالا در آستانه ۳۳ سالگی است، در سال ۲۰۲۱ در آستانه جدایی از رئال مادرید بود ولی در نهایت قراردادش را با این تیم تمدید کرد. سران باشگاه مادریدی تمایل زیادی دارند که او در تیمشان بماند. ولی باید منتظر ماند و دید سرنوشت او به چه ترتیب پیش خواهد رفت و آیا قراردادش را تمدید خواهد کرد و یا به تیم دیگری منتقل خواهد شد.

خوسلو

این مهاجم ۳۴ ساله به صورت قرضی از اسپانیول به تیم مادریدی منتقل شده و قراردادش در پایان فصل به اتمام خواهد رسید. سران رئال اگر می‌خواهند او را به خدمت بگیرند باید مبلغ ۱.۵ میلیون یورو به باشگاه اسپانیول بپردازند و زمزمه‌هایی هم در این رابطه به گوش می‌رسد. ولی در صورتی که این اتفاق نیفتد، خوسلو در پایان فصل رختکن رئال را ترک خواهد کرد.

کپا آریزابالاگا

سران باشگاه مادریدی با مصدوم شدن تیبو کورتوا، دروازه‌بان ۲۹ ساله اسپانیایی چلسی را به صورت قرضی به خدمت گرفتند. ولی تمام شواهد و قراین حکایت از آن دارد که با اتمام فصل، او به چلسی بازخواهد گشت؛ چرا که سران رئال حاضر نیستند تا مبلغ ۲۰ میلیون یورو برای خرید و نگه داشتن او به چلسی بپردازند.

برچسب ها
کد خبر : 3631
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار