loader
18:39
1
کد خبر : 8901

شعبده‌بازی برای معرفی سرمربی جدید؛ آیا گاریدو یک بزرگ است؟

اختصاصی/ شب گذشته صفحه رسمی یکی از اسپانسرهای باشگاه پرسپولیس وعده‌ بزرگی به هواداران این باشگاه داد اما آیا آنچه اتفاق افتاد توانست جامعه هواداری را اغنا کند؟

شعبده‌بازی برای معرفی سرمربی جدید؛ آیا گاریدو یک بزرگ است؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، شب گذشته فضای رسانه‌ای متاثر از یک اتفاق بود. در حالی‌که بعد از خبر جدایی چند ستاره و ماجرای منتفی شدن حضور والترماتزاری فشار مضاعفی به مدیران پرسپولیس وارد شده بود، دواستوری فضای  رسانه‌ای را به حدی تحت تاثیرقرار داد که برخی رسانه‌ها از ژاوی و کیکه ستین به عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس نام بردند.

یک خوان از میلیون‌ها

اما چرا به فکر هیچ‌کس خطور نکرد خوان کارلوس گاریدو سرمربی بعدی پرسپولیس است؟ چون قبل از آن یکی ازمالکان و سپس اسپانسر باشگاه در دو استوری جداگانه و در صفحات رسمی‌شان اعلام کردند قرار است یک مربی بزرگ به فوتبال ایران بیاید. در ابعاد فوتبال ایران حتی طرح نام ژاوی خیلی زود جدی گرفته نشد اما کیکه ستین و سپس خوان آنتونیو پیتزی نام‌هایی بودند که می‌شد با اغماض به عنوان مربی‌هایی که نام بزرگی -در ابعاد فوتبال ایران- در فوتبال جهان دارند پذیرفت. اما ناگهان اسپانسر باشگاه نام خوان کارلوس گاریدو را به‌عنوان سرمربی فصل آینده پرسپولیس معرفی کرد!  

اما آن‌چه بیشتر رسانه‌ها را گمراه کرد، از سمت باشگاه پرسپولیس بیرون آمد. علاوه براستوری‌های یکی از مالکان و همچنین اسپانسر باشگاه، از درون باشگاه این خبر بیرون آمد که مربی فصل بعد پرسپولیس یک اسپانیایی است که نامش خوان است! البته که پیدا کردن کسی در اسپانیا که نامش خوان است کار خیلی دشواری است؛ شاید به همین خاطر است که خوان آنتونیو پیتزی که یک مربی نام آشنا بخصوص در فضای خاورمیانه محسوب می‌شد، به ذهن برخی  از رسانه‌ها رسید.

مربی بزرگ کیست؟

اینکه اسپانسرباشگاه خبر عقدقرارداد با سرمربی را اعلام می‌کند هم یک اتفاق عجیب است چرا که معمولا در سراسر جهان صفحه رسمی باشگاه‌ها منبع و مرجع اصلی و رسمی خبری محسوب می‌شوند. شاید اگر صفحه رسمی باشگاه می‌خواست نام سرمربی را اعلام کرد هرگز ادعا نمی‌کرد که یک مربی بزرگ خارجی قرار است روی نیمکت پرسپولیس بنشید چرا که آن‌ها در فضای فوتبال هستند و می‌دانند گاریدو به هیچ‌وجه نام بزرگی در عرصه مربی‌گری نیست و در سال‌های اخیر و حتی در گذشته مربیان به مراتب بزرگتری به فوتبال ایران آمده‌اند.

نظر شما درباره انتخاب خوان کارلوس گاریدو چیست؟ آیا شما او را یه مربی بزرگ برای پرسپولیس می‌دانید؟

برچسب ها
کد خبر : 8901
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

سید مسیحا - 2 ماه پیش

سلام همین که یک شخصی باشد در تیم بتواند ایجاد نظم کند و تیم را مدعی عنوان قهرمانی نگه دارد کافی است ما از باشگاه پرسپولیس توقع پپ گواردیولا رو نداریم
2 1
پربازدیدترین اخبار