loader
03:46
0
کد خبر : 3776

شماره ۶ به عدد ۱۳ رسید؛ بازگشت باشکوه غول پرحاشیه

اختصاصی/ مدافع ملی‌پوش پرسپولیس بعد از محرومیت در دربی و گذراندن روزهای پرحاشیه، بازگشتی با شکوه به تیمش داشت.

شماره ۶ به عدد ۱۳ رسید؛ بازگشت باشکوه غول پرحاشیه

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، محمد حسین کنعانی‌زادگان که بازی حساس شهرآورد برابر استقلال را از دست داد، در بازگشت به ترکیب اصلی تیم در هفته بیست و یکم برابر پیکان عملکرد درخشانی داشت و بهترین بازیکن تیمش بود.

پرسپولیس برای حفظ فاصله‌اش با استقلال در صدرجدول باید پیکان را از پیش رو برمی داشت و اوسمار ویرا سرمربی برزیلی این تیم نسبت به شهرآورد دست بازتری داشت. یکی از اتفاقات مثبت این بازی برای سرخ ها بازگشت کنعانی‌زادگان بود که در هفته‌های گذشته روزهای پرحاشیه و سختی را گذرانده بود.

او در هفته اول دور برگشت و بعد از شکست در اراک برابر آلومینیوم با یکی از هواداران اراکی پای اتوبوس تیم درگیر شد و این ماجرا حواشی زیادی را برای او بوجود آورد. کارت زردی که در بازی برابر فولاد گرفت هرچند تمام کارشناسان رای به اشتباه بودن آن دادند اما در نهایت باعث محرومیتش از مهمترین بازی فصل شد. پرسپولیس البته برابر استقلال گلی دریافت نکرد اما نبود او اعتماد به نفس تیمش را تا حدودی برای موفقیت در این بازی مهم تحت تاثیر قرار داد.

کنعانی اما خیلی زود و در بازی برابر پیکان در هفته بیست و یکم توسط اوسمار ویرا به ترکیب خط دفاعی بازگشت و نه تنها پرسپولیس توانست با حضور او کلین‌شیت کند بلکه با دو گل شماره ۳ برنده بازی شد. کنعانی اولین گلش را در دقیقه ۳۷ از روی نقطه پنالتی زد و گل دوم را در همان دقایق ابتدایی شروع نیمه دوم (دقیقه ۵۲) به ثمر رساند.

او حتی اگر کمی خوش‌شانس بود و دقت بیشتری می‌کرد می توانست در آخرین دقایق بازی هم از روی ضربه کرنر و با یک ضربه سر هت‌تریک کند که این اتفاق تاریخی برایش رخ نداد.

کنعانی در ۱۷ مسابقه ای که این فصل در ترکیب پرسپولیس حضور داشته، با دو گل امروز ۴ گل برای تیمش زده تا به رده سومین گلزن برتر پرسپولیس در این فصل برسد. شهاب زاهدی مهاجم این تیم که در نیم فصل به ژاپن رفت با ۶ گل و گئورگی گولسیانی که به دلیل مصدومیت سه بازی اخیر تیمش را از دست داده با ۵ گل در رده های اول و دوم بهترین گلزنان هستند و حالا کنعانی زادگان بالاتر از تمام ستاره‌های بخش تهاجمی تیمش با ۴ گل سومین گلزن برتر پرسپولیس است.

نکته جالب اینجاست که کنعانی‌زادگان در دو بازی آخری که در ترکیب پرسپولیس بازی کرده ۳ گل به ثمر رسانده و می‌توان گفت او از این نظر در روزهای اوجش به سر می برد. کنعانی با این دو گل تعداد گل‌هایش در لیگ برتر را به عدد ۱۳ رساند.

عکاس: محمد وحیدپور/ اختصاصی فوتبال برتر

برچسب ها
کد خبر : 3776
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار