loader
21:59
0
کد خبر : 12503

شمس‌آذر ۱-۲ استقلال؛ سه امتیاز شیرین آبی پوشان به لطف وجود VAR

دو تیم شمس‌آذر قزوین و استقلال تهران در چارچوب هفته اول لیگ برتر فصل ۰۴-۱۴۰۳ به‌مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این میهمان بازی بود که توانست با نتیجه ۱-۲ پیروز شود.

شمس‌آذر ۱-۲ استقلال؛ سه امتیاز شیرین آبی پوشان به لطف وجود VAR

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در روز دخالت VAR و تصمیمات کاملا اثرگذار و مهم، استقلال موفق شد به لطف گل دقایق پایانی محمدحسین اسلامی، با نتیجه دو بر یک از سد شمس آذر قزوین عبور کرده و اولین سه امتیاز فصل جدید را از آن خود کند.

نخستین موقعیت جدی بازی را شمس آذر خلق کرد. این تیم پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه کاشته شد که ضربه علی آزادمنش با اختلاف کمی به بیرون رفت. چند دقیقه بعد، رامین رضاییان این موقعیت را پاسخ داد. او با یک حرکت در عرض و جا گذاشتن بازیکنان شمس آذر، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ او با برخورد به مدافعان حریف راهی کرنر شد.

در دقیقه 20 بود که محمدامین رضایی، گلر شمس آذر از دروازه خارج شد و پشت محوطه جریمه با سر، توپ را به پای ماشاریپوف کوبید و خوش شانس بود که استقلالی ها از این توپ سرگردان و دروازه خالی میزبان استفاده نکردند. در ادامه رضاییان در محوطه جریمه در موقعیت خوبی مقابل دروازه حریف قرار گرفت که شوت او با برخورد به پای محمدامین رضایی، راهی کرنر شد.

نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما در دقایق ابتدایی نیمه دوم، شاگردان نکونام به گل رسیدند. سیلوا یک ضربه خطا را از مرکز زمین به روی دروازه ارسال کرد که رمضانی با ضربه سر، روی توپ اثر گذاشت که محمدی، کاپیتان شمس آذر، توپ را به صورت ناقص دفع کرد و توپ به رمضانی رسید که این بازیکن خودش را به سمت توپ پرت کرد و با یک ضربه، دروازه را باز کرد.

علی آزادمنش دو ارسال بسیار خطرناک و تند و تیز را به روی دروازه ارسال کرد که هر دو از کنار تیرک دروازه به بیرون رفتند. او سپس به طور اتفاقی تا آستانه گلزنی پیش رفت. ارسال آزادمنش به دلیل وزش بسیار شدید باد تغییر مسیر داد و در آستانه ورود به دروازه بود که حسینی با یک سوپرواکنش دیدنی، توپ را راهی کرنر کرد.

در ادامه و با دخالت VAR، شمس آذر صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از سرنگونی مدافع شمس آذر در محوطه جریمه استقلال،  کوپال ناظمی از پیام حیدری خواست تا برای بررسی صحنه به کنار زمین بیاید و او پس از بازبینی صحنه، یک خطای پنالتی برای میزبان اعلام کرد که امیرمحمد نسایی آن را برخلاف جهت حرکت حسینی وارد دروازه کرد.

در دقیقه 90+4 بود که باز هم دخالت VAR باعث یک اثرگذاری مهم در نتیجه بازی شد. پس از حرکت دیدنی رامین رضاییان از سمت راست و ارسال این بازیکن، محمدحسین اسلامی با یک ضربه دیدنی، گل دوم را به ثمر رساند ولی کمک داور آن را آفساید اعلام کرد که پس از بازبینی صحنه توسط کمک داور ویدیویی، این گل تأیید شد.


در نهایت نیز بازی با نتیجه دو بر یک به سود استقلال به پایان رسید تا شاگردان نکونام سه امتیاز دشوار خارج از خانه را کسب کنند.

برچسب ها
کد خبر : 12503
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار