loader
03:21
0
کد خبر : 4699

شمس‌آذر - فولاد؛ اهوازی‌ها به دنبال فرار از منطقه خطر

شمس‌آذر و فولاد در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که خوزستانی‌ها هفته گذشته در آخرین ثانیه‌های مسابقه پیروزی مقابل هوادار را از دست دادند.

شمس‌آذر - فولاد؛ اهوازی‌ها به دنبال فرار از منطقه خطر

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ شمس آذر قزوین و فولاد خوزستان از هفته بیست و سوم لیگ برتر در حالی مقابل یکدیگر قرار می گیرند که دو تیم شرایط متفاوتی در جدول رده بندی دارند. شمس‌آذری ها با 28 امتیاز در رده هشتم قرار دارند و فولاد با 21 امتیاز سیزدهم است.

شمس‌آذر در 5 بازی اخیر خود 2 پیروزی، 2 شکست و یک تساوی به دست آورده. آنها هفته گذشته در اصفهان دست به کار بزرگی زدند و ذوب‌آهن را با 2 گل شکست دادند. آنها در 22 هفته اخیر 25 به ثمر رساندند و 22 بار هم دروازه خود را باز شده دیده‌اند. 

فولاد که سابقه قهرمانی در لیگ برتر دارد در این فصل نتایج خوبی نگرفته و چندبار سرمربی‌اش را تغییر داده‌اند. هدایت این تیم را در حال حاضر عبدالله ویسی در اختیار دارد. مربی که هفته گذشته و در اولین حضور خود روی نیمکت فولاد به عنوان سرمربی در حالی که تا آخرین ثانیه‌ها در یک بازی جذاب و پرگل ۳-۲ از هوادار مسعود شجاعی جلو بود، با گل امین قاسمی‌نژاد پیروزی را از دست داد و بازی با تساوی ۳-۳ به پایان رسید. گرچه فاصله امتیازی فولاد با تیم‌های قعر نشین زیاد است و فاصله امنی با آنها دارد اما 8 هفته تا پایان لیگ زمان باقی مانده و تضمینی بابت اینکه این تیم به لیگ آزادگان سقوط نکند وجود ندارد.

بازی رفت این دو تیم با پیروزی 1-0 شمس‌آذر به پایان رسید.

برچسب ها
کد خبر : 4699
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار