loader
11:20
0
کد خبر : 2938

وداع با مردی که آرزو داشت سرمربی ذوب آهن شود

حسن استکی پیشکسوت فوتبال و سرمربی فعلی تیم امید ذوب آهن به شکلی ناگهانی و تلخ، دار فانی را وداع گفت.

وداع با مردی که آرزو داشت سرمربی ذوب آهن شود

به گزارش سایت رسمی فوتبال-برتر" class="text-black">فوتبال برتر، حسن استکی بازیکن و مربی سابق ذوب آهن در اثر عارضه سکته مغزی فوت کرد. خبری تلخ برای جامعه فوتبال که یکی از پیشکسوتانش را البته در جوانی از دست می دهد. در روزهایی که تیم بعد از شکست خانگی برابر پرسپولیس و حواشی آن تحت فشار قرار داشت آنطور که گفته می شود استکی، حتی در تمرین دیروز تیم حضور داشته اما شب گذشته در اثر سکته مغزی فوت می کند.

او در سال های اخیر بارها به عنوان دستیار مربیان مختلفی از جمله یحیی گل محمدی در ذوب آهن کار کرده و چهره ای بسیار آشنا برای خبرنگارانی است که در کنفرانس های خبری حضور دارند. چرا که استکی بارها به جای سرمربیان ذوب آهن به کنفرانس خبری می آمد.

او یکی دوبار تا آستانه رسیدن به سرمربیگری ذوب آهن هم رفت اما این اتفاق رخ نداد:« من دوست دارم اگر قرار است یک روز سرمربی ذوب‌آهن شوم این اتفاق در ابتدای فصل رخ دهد تا خودم بازیکنانی را که مدنظرم هستند، انتخاب کنم.»(گفت و گو با خبرگزاری تسنیم 15 تیر 1399) با این وجود این آرزوی او محقق نشد هرچند عشق به ذوب آهن باعث شده بود که خیلی وقتها حتی با وجود آنکه خیلی ها معتقد بودند وقت آن رسیده تا به عنوان سرمربی ذوب آهن انتخاب و به او اعتماد شود اما بازهم به عنوان مربی و دستیار به کارش کنار سبزها ادامه داد.

او سابقه همکاری با یحیی گل محمدی را از هم در لیگ چهاردهم و درذوب آهن دارد و سرمربی پرسپولیس هم بعد از این اتفاق تلخ نسبت به آن واکنش نشان داد:«همکار عزیزم روحت شاد»

محمدحسین اسلامی که تجربه کار با زنده‌یاد حسن استکی را در رده‌های پایه و بزرگسالان ذوب‌آهن داشته، اولین بازیکن از این باشگاه بود که نسبت به درگذشت مربی خود واکنش نشان داد. این در حالی است که زنده یاد استکی روز گذشته در تمرین ذوب آهن حضور داشت و شب گذشته به دلیل سکته مغزی جان خود را از دست داد. باشگاه ذوب آهن هنوز واکنشی به این اتفاق نداشته است.

استکی برای حدود ۷ فصل بازوبند کاپیتانی تیم ذوب آهن را در اختیار داشت و در پست هافبک مرکزی برای این تیم بازی می‌کرد و یکی از مهم‌ترین پیشکسوتان این تیم محسوب می‌شد.

این خبر شوکه‌کننده در حالی منتشر شد که زنده یاد استکی روز گذشته در تمرین ذوب آهن حضور داشت و شب گذشته به دلیل سکته مغزی جان خود را از دست داد. زنده یاد استکی ۵۱ ساله بود و در سال‌های گذشته به عنوان مربی و دستیار کنار سرمربیان مختلف تیم فوتبال ذوب آهن حضور داشت.

.

برچسب ها
کد خبر : 2938
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار