loader
14:28
0
کد خبر : 14109

شوک به ورزش ایران؛ کیانوش رستمی با پرچم کوزوو در مسابقات جهانی!

مرد طلايى المپيك ٢٠١٦ ريودوژانیرو در رشته وزنه‌برداری سر از کوزوو درمی‌آورد.

شوک به ورزش ایران؛ کیانوش رستمی با پرچم کوزوو در مسابقات جهانی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ کیانوش رستمی، دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک، در مسابقات جهانی وزنه‌برداری که از 16 تا 25 آذر ماه در بحرین برگزار می‌شود، زیر پرچم کشور کوزوو به روی تخته خواهد رفت.

بر اساس لیست اولیه منتشر شده در سایت فدراسیون جهانی وزنه‌برداری، نام کیانوش رستمی در دسته 96 کیلوگرم و در جایگاه نخست قرار دارد. همچنین رکورد ورودی وی 390 کیلوگرم اعلام شده است.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که طی سال‌های اخیر، رستمی نتوانست جایگاه ثابتی در ترکیب تیم ملی ایران داشته باشد و اختلافاتی نیز بین او و مسئولان فدراسیون وزنه‌برداری به وجود آمد. در نهایت، این اختلافات به جدایی رستمی از تیم ملی ایران منجر شد.

در حال حاضر دو راه پيش رو است يا فدراسيون وزنه‌بردارى كيانوش رستمى را وزنه‌بردار آزاد اعلام كند تا او بتواند به مانند على ارسلان بدون قطع رابطه با كشورش براى کوزوو در قهرمانى جهان وزنه بزند يا چالش را ادامه دهد تا دودش به چشم ورزش ايران برود!

به هر حال كيانوش رستمى كه دو المپيك اخير را از دست داده و به دنبال یک مقصد جدید برای احقاق حقی است که فکر می‌کند از او گرفته شده. تصمیمی که نه سیاسی است و نه رنگ بوی مهاجرتی دارد و نه آنقدر قابلیت برای ایجاد جنجال، چرا که هرچقدر هم غیرفنی  فدراسیون وزنه برداری و کادر فنی کنار گذاشتن او را فنی تلقی می‌کنند و این یک فرار نیست.

برچسب ها
کد خبر : 14109
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار