loader
23:23
0
کد خبر : 10039

شوک فدراسیون به فولاد؛ فقط یک بازیکن خارجی!

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان اعلام کرد فدراسیون فوتبال طی نامه‌ای به این باشگاه اطلاع داده که این باشگاه در این فصل فقط می‌تواند یک بازیکن خارجی داشته باشد!

شوک فدراسیون به فولاد؛ فقط یک بازیکن خارجی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، با اعلام فدراسیون فوتبال باشگاه فولاد در کوران نقل و انتقالات تابستانی با یک اتفاق عجیب روبرو شده است. فولاد که فصل گذشته خارجی‌های زیادی در لیست بازیکنانش داشت، حالا با نامه‌ای عجیب از فدراسیون فوتبال مواجه شده که برای فصل بعد فقط یک بازیکن خارجی می‌تواند داشته باشد!

هوشنگ نصیرزاده، مدیرعامل فولاد در این خصوص گفت: نمی‌خواهم درباره مشکلات مدیریت‌های گذشته صحبت کنم. ما تنها تیم ایران هستیم که ۷ بازیکن خارجی داریم! اشتباهی صورت گرفته و به جای اینکه ۶ بازیکن خارجی بگیریم، ۷ بازیکن خارجی داریم! مقررات فدراسیون هم این بود که اگر خارجی‌ها را در کمتر از 60 درصد بازی‌ها حضور داشته باشند، حق‌مان برای استفاده از خارجی‌ها را از دست می‌دهیم.

او با اشاره به این نامه ادامه داد: یروز به ما نامه نوشتند که فقط یک خارجی می‌توانید استفاده کنید؛ به خاطر اینکه از بازیکنان خارجی قبلی به اندازه کافی استفاده نکردید! دقایق بازی را با سیستم جمع کردند و می‌گویند شما فقط یک بازیکن خارجی می‌توانید استفاده کنید. لیست بزرگسال ما فقط یک جای خالی دارد و همه دارای قرارداد هستند. به دنبال این هستیم که مشکل را رفع کنیم. برای خارجی‌های خود هم بلیت برگشت گرفتیم و به زودی به ایران می‌آیند.

برچسب ها
کد خبر : 10039
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار