loader
07:19
0
کد خبر : 3645

شکایت امباپه از یک مغازه کباب فروشی!

اختصاصی/ یک کباب فروشی در فرانسه که یک اینفلوئنسر آن را مدیریت می‌کند، از نام امباپه برای تبلیغ غذاهایش استفاده کرده و همین موضوع خشم و اقدام قانونی ستاره فرانسوی را به همراه داشته.

شکایت امباپه از یک مغازه کباب فروشی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، کیلیان امباپه ستاره فرانسوی باشگاه پاری سن ژرمن از یک رستوران کباب فروشی در فرانسه شکایت کرده است. طبق گزارش منتشره در ESPN، محمد هنی اینفلوئنسری است که در مغازه‌اش به نام Klub Kebab، ساندویچ می‌فروشد و برای تبلیغ ساندویچ‌هایش از این شعار استفاده کرده است:« نان گرد نانوایی، به اندازه جمجمه امباپه»

این شعار، توجه امباپه را به خود جلب کرده و اعضای تیم حقوقی او از این موضوع راضی نیستند. آنها با ارسال نامه‌ای به آقای هنی، از او خواسته‌اند ظرف هشت روز، نام امباپه را از تابلوی رستورانش حذف کند. هنی که هواداران زیادی در اینستاگرام دارد، در واکنش، این نامه را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده.

او در یک استوری، از این نوع رفتار انتقاد کرد و نوشت:« خجالت نمی‌کشید؟ کار دیگری برای انجام دادن ندارید؟ از من به خاطر موضوعی به این بیهودگی شکایت می‌کنید؟ حیرت‌آور است. باورم نمی‌شود.»

او ادامه داد:« تعجب می‌کنم بازیکنی در این سطح، تا این حد وقت دارد که به من فکر کند و از وقت و پولش برای حمله کردن به من استفاده کند. من به کسی آسیبی نمی‌زنم.»

یکی دیگر از ساندویچ‌های این مغازه هم به اسم دیمیتری پایت، یکی دیگر از بازیکنان تیم ملی فرانسه است. هنی با ادعایی ریاکارانه گفت:« پایت بازیکن باارزشی است ولی امباپه ارزشش را از دست داد.»

برچسب ها
کد خبر : 3645
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار