loader
14:13
0
کد خبر : 8527

آخرین جزئیات از شکایت رسمی پرسپولیس از بیرانوند

 باشگاه پرسپولیس از علیرضا بیرانوند به کمیته وضعیت شکایت کرد.

آخرین جزئیات از شکایت رسمی پرسپولیس از بیرانوند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، بعد از جنجالی که پارسال علیرضا بیرانوند به پا کرد و حتی تا یک قدمی امضای قرارداد با استقلال هم رفت، کمتر کسی فکرش را می‌کرد امسال دوباره شاهد چنین رفتارهایی از گلر ملیپوش پرسپولیس باشیم.

بیرانوند کمتر از 24 ساعت بعد از انتشار یک استوری تهدیدآمیز در صفحه اینستاگرامش، صبح روز چهارشنبه اقدام به فسخ قراردادش با پرسپولیس کرد.علیرضا بیرانوند نزدیک به 2 میلیارد و اندی از باشگاه پرسپولیس طلب دارد و این در حالی‌ست که پاداش‌های این فصل نیز برخلاف تصور این دروازه‌بان جزو درصد قراردادی‌اش ثبت شده است.

طبق قرارداد الحاقیه، حتی در صورت باقی ماندن ریالی از قرارداد، او می‌توانست بعد از 15 روز، درخواست فسخ یکطرفه قراردادش را به جریات بیاندزد و همین بند هم باعث شد بیرانوند دوباره ساز جدایی کوک کند؛ اقدامی که البته این بار صبر هواداران و مدیران پرسپولیس را لبریز کرد.

دیروز هیات مدیره باشگاه خیلی سریع جلسه تشکیل داد و قرار بر این شد که باشگاه اقدام حقوقی علیه بیرانوند انجام دهد. ویس جنجالی هم که دیشب از بیرانوند در شبکه‌های مجازی منتشر شد، کار را به اینجا رساند که پرسپولیس به طور جدی‌تری به دنبال اقدام حقوقی علیه گلر تیم ملی باشد.

در نهایت امروز صبح باشگاه پرسپولیس با تهیه لایحه‌ای از این دروازه‌بان به دلیل فسخ یکطرفه قراردادش شکایت کرد. پرسپولیس در لایحه خود تأکید کرده که الحاقیه مورد استناد بیرانوند مربوط به قرارداد فصل جاری این بازیکن است و او تمام مبلغ قرارداد و آپشن‌های فصل را دریافت کرده و به همین دلیل با استناد بر الحاقیه قرارداد فصل بیست‌و‌سوم، نمی‌تواند بابت طلب‌های فصول گذشته خود قراردادش را فسخ کند.

سرخپوشان در لایحه خود خواستار دریافت غرامت و محرومیت علیرضا بیرانوند شده‌اند و حالا باید دید کمیته وضعیت چه تصمیمی در این خصوص خواهد گرفت.

به نظر می‌رسد این بار با توجه به جو موجود، بازگشت بیرانوند به جمع قرمزها دیگر ممکن نباشد مگر اینکه دوباره خود او تصمیم به بازگشت بگیرد که در آن صورت احتمالا بخش زیادی از محبوبیتش را هم از دست داده است.

برچسب ها
کد خبر : 8527
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار