loader
01:41
0
کد خبر : 2190

شکست تلخ پورتو در حضور طارمی

پورتو شب گذشته مقابل آروکا شکست خورد و مهدی طارمی که قرار است از فصل آینده برای اینترمیلان به میدان برود، دقایقی در این مسابقه برای تیمش بازی کردد.

شکست تلخ پورتو در حضور طارمی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر پرتغال، شب گذشته ، تیم فوتبال پورتو میهمان تیم آروکا بود که در نهایت این بازی را با نتیجه 3 - 2 به میزبانش واگذار کرد. رافا موخیکا در دقیقه یک گل نخست را برای آروکا زد. هشت دقیقه بعد اما اوانیلسون از روی نقطه پنالتی گل تساوی را برای پورتو به ثمر رساند. آروکا در دقیقه 30 با گلزنی کریستو گونزالس از روی نقطه پنالتی دوباره از میهمانش پیش افتاد و این بار پورتو نه تنها نتوانست گل خورده را پاسخ دهد بلکه در دقیقه 61 گل بعدی را هم دریافت کرد، گلی که توسط جاسون رقم خورد.

در دقیقه 68 سرجیو کنسیسائو تصمیم گرفت مهدی طارمی را پس از چند هفته غیب به خاطر حضور در جام ملت‌های آسیا به میدان بفرستد اما ورود او به میدان باعث نجات تیمش از شکست نشد. هرچند که چیگو کنسیسائو در دقیقه 86 دومین گل را برای پورتو زد تا حداقل ازسنگینی شکست کاسته شود. در دقیقه 6+90 نیز فابیو کاردوسو مدافع پورتو با دریافت کارت زرد دوم اخراج شد.

پورتو با قبول چهارمین باختش در این فصل 45 امتیازی ماند و بیش از پیش با دو صدرنشین 52 امتیازی جدول، اسپورتینگ لیسبون و بنفیکا فاصله گرفت.

برچسب ها
کد خبر : 2190
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار