loader
12:44
0
کد خبر : 2932

شکست خانگی فرهاد مجیدی در شب گلزنی قایدی

اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی در دیدار خانگی مقابل البطائح شکست خورد؛ آن هم در شبی که مهدی قایدی یک گل بسیار زیبا به ثمر رساند و در ادامه نیز یک ضربه ایستگاهی اروپایی زد که با بدشانسی به گل تبدیل نشد.

شکست خانگی فرهاد مجیدی در شب گلزنی قایدی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم اتحاد کلبا با هدایت فرهاد مجیدی امشب در هفته پانزدهم ادنوک لیگ امارات به مصاف تیم البطائح رفت. ببرها در هفت دیدار اخیر خود در تمامی رقابت‌ها تنها یک پیروزی در جام ریاست جمهوری و برابر دیبا الفجیره دسته اولی کسب کرده بودند. شاگردان مجیدی امشب محکوم به کسب پیروزی بودند چون در روزهای اخیر شایعاتی هم درباره برکناری فرهاد از این تیم به گوش می رسید. با این حال کلبا باز هم نتوانست طعم برد را بچشد و با نتیجه دو بر یک مقابل میهمان خود شکست خورد.

کلبا بازی را مقابل البطائح هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی مهدی قایدی فرصت گلزنی داشت اما ضربه او را گلر البطائح مهار کرد. در دقیقه 38 قایدی با یک هنرنمایی استثنایی توانست گل اول البطائح را به ثمر برساند.

گلزنی مهدی قایدی در بازی الاتحاد کلبا مقابل البطائح

با این حال شادی فرهاد مجیدی و شاگردانش دوامی نداشت. در دقیقه 45 و درحالی که همه منتظر سوت پایان بازی در نیمه اول بودند، البطائح روی یک ضدحمله توانست گل تساوی را توسط آبانگ به ثمر برساند. شروع نیمه دوم هم برای تیم فرهاد مجیدی خوشایند نبود. کلبا در دقیقه 64 روی حرکت همان بازیکنی که گل اول را به ثمر رسانده بود، دروازه خود را باز شده دید تا باز هم ضعف خط دفاعی و گلر تیم مجیدی مشهود باشد.

در ادامه بازی شاگردان مجیدی حملاتی روی  دروازه رقیب خود داشتند که یکی از بهترین موقعیت های این تیم روی یک ضربه ایستگاهی در دقیقه ۹۲ بود که شوت تماشایی بازیکن کلبا راهی به دروازه پیدا نکرد و کلبا در این بازی خانگی شکست خورد.

برچسب ها
کد خبر : 2932
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار