loader
17:44
0
کد خبر : 8472

شگفتی بعد از 8 بازی بدون برد؛ پیروزی ایران برابر آمریکا

اختصاصی/ تیم ملی والیبال ایران سرانجام توانست در لیگ ملت‌های والیبال یک نتیجه جالب را با پیروزی برابر تیم آمریکا رقم بزند.

شگفتی بعد از 8 بازی بدون برد؛ پیروزی ایران برابر آمریکا

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ در هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال تیم ملی والیبال ایران که در ۸ بازی گذشته‌اش شکست خورده بود در یک بازی جذاب و تماشایی شگفتی مسابقات را رقم زده و تیم ملی آمریکا را با نتیجه ۳، دو شکست دارد.

تیم ملی ایران در این دیدار با ترکیب اولیه محمدطاهر وادی، محمد ولی‌زاده، علیرضا فراهانی، امین اسماعیل‌نژاد، پوریا خانزاده، میلاد عبادی‌پور، آرمان صالحی به زمین رفت. سرمربی تیم ملی ایران نیز برعهده پیمان اکبری بود.

تیم آمریکا هم با ترکیب اولیه  مایکا کریستنسن، متئو اندرسون، جفری جندریک، تیلور آوریل، گرت موآنگوتوتیا، توری دیفالکو، اریک شوجی در این بازی حضور پیدا کرد.

شروع سخت

ست اول این مسابقه حساس یک ست نزدیک و تماشایی از آب در آمد اما این آمریکا بود که توانست با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ این دست نزدیک را ببرد. تیم ایران در این ست شروع خوبی نداشت اما به مرور توانست امتیازات را نزدیک کرده و در یک رقابت شانه به شانه شکست خورد.

کام‌بک

در ست دوم تیم ملی ایران با نتیجه ۲۵ بر ۲۲ به پیروزی رسید. در این ست در حالی آمریکا پیش افتاده بود والیبالیست‌های ایرانی توانستند در امتیاز ۸ بازی را مساوی کرده و حتی از حریف قدرتمند سه امتیاز پیش بیفتند.

ست سوم هم با برتری ایران همراه بود و اینبار تیم ملی والیبال با نتیجه مقتدرانه ۲۵ بر ۱۸ به برتری رسید.

خطر از دست رفتن بازی

در ست چهارم آمریکا برگشت و در یک رقابت نزدیک و تماشایی و در حالی که دو تیم از امتیازات معمول عبور کرده بودند توانستند تیم ملی ایران را با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ شکست بدهند. در این ست آمریکا یکی دوبار تا مرز برنده شدن پیش رفت اما هربار بازیکنان تیم ملی ایران مانع شدند هرچند درنهایت این ست به سود حریف به پایان رسید.

پایان قهرمانانه

تیم ملی والیبال ایران اما در ست پنجم کار را تمام کرد. بازی نزدیک دو تیم مساوی پیش می رفت اما عملکرد خوب بازیکنان تیم ملی روی تور و در دریافت‌ها این جدال در نهایت با نتیجه ۱۵بر ۱۳ به سود ایران به پایان رسید تا اولین برد ملی پوشان بعد از هشت شکست پیاپی برابر یکی از مدعیان اصلی رقم بخورد.

 

 

 

 

برچسب ها
کد خبر : 8472
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار