loader
10:28
0
کد خبر : 5303

شگفتی در فوتسال آسیا؛ تاجیکستان به سلطنت ژاپن پایان داد

ژاپن مدافع عنوان قهرمانی بعد از تساوی برابر تاجیکستان در رقاب‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا در عین ناباوری از دور مسابقات کنار رفت.

شگفتی در فوتسال آسیا؛ تاجیکستان به سلطنت ژاپن پایان داد

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی فوتسال ژاپن مدافع عنوان قهرمانی و یکی از بهترین تیم‌های فوتسال قاره در کمال تعجب در بازی برابر تاجیکستان در بانکوک آره‌نا به مساوی۱-۱ رسید و  نتوانست از مرحله گروهی صعود کند.

ژاپن پیش از این هرگز در مرحله گروهی حذف نشده بود اما شکست شگفت‌انگیز این تیم دراولین بازی مرحله گروهی برابر قرقیزستان بیشترین ضربه را به این تیم زد و در عوض تاجیکستان که با ۵ امتیاز در صدر گروهC‌ مسابقات قرار گرفت نشان داد که فوتسال چقدر در این کشور پیشرفت کرده است. تیم قرقیزستان که ژاپن را در بازی اول شکست داد نیز هم امتیاز با تاجیکستان در رده دوم جدول قرار گرفت و به همراه این تیم به مرحله بعدی صعود کرد.

حذف مدافع قهرمانی

در بازی سوم گروه C، تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت و بازی در پایان با تساوی 1 - 1 به اتمام رسید. با این نتیجه ژاپن ۴ امتیازی شد و امتیازات تاجیکستان به ۵ رسید.

در دیدار دیگر هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این بازی هم در پایان با تساوی ۵ - ۵ به پایان رسید تا قرقیزستان ۵ امتیازی شود و کره جنوبی با یک امتیاز در انتهای جدول بماند.

با این نتایج در گروه C رقابت ها تاجیکستان با 5 امتیاز در صدر این گروه ایستاد و قرقیزستان هم با 4 امتیاز در رده دوم قرار گرفت و راهی دور بعد رقابت ها شدند. نتیجه عجیب با حذف زودهنگام مدافع عنوان قهرمانی رقم خورد و ژاپن با 4 امتیاز در رده سوم قرار گرفت و نتوانست جواز حضور در مرحله بعد را کسب کند.

ژاپن یکی از رقبای اصلی تیم ملی فوتسال ایران در مسیر قهرمانی جام ملت های آسیا بود که با این نتیجه از دور رقابت ها کنار رفت. شاگردان وحید شمسایی  از ساعت 17:30 به مصاف کویت خواهند رفت تا تکلیف تیم های راه یافته در این گروه هم مشخص شود.ال آسیا ایجاد کرد.

برچسب ها
کد خبر : 5303
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار