loader
02:28
0
کد خبر : 1054

به بهانه بازگشت عیسی به پرسپولیس/ سلطان اشتباهات منظم!

عیسی آل کثیر در یک قدمی بازگشت به پرسپولیس قرار گرفته است.

به بهانه بازگشت عیسی به پرسپولیس/ سلطان اشتباهات منظم!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، عیسی آل کثیر را می توان سلطان اشتباهات عجیب و غریب در فوتبال ایران نامید. بازیکنی که بعد از درخشش چشمگیر در پرسپولیس وقتی با مصدومیت رباط صلیبی روبرو شد از عمل کردن سرباز زد تا دوره بهبودش طولانی تر از آن چیزی شود که معمول است. آل کثیر اگرچه در بازگشت دوباره به فوتبال برای پرسپولیس درخشید اما در پایان فصل گذشته در اقدامی عجیب و عجولانه قرمزهای پایتخت را ترک کرد و به سپاهان رفت. او هفته های زیادی را به خاطر صادر نشدن مجوز بازی کردن از دست داد و وقتی هم برگشت نتوانست در سپاهان پرمهره و پرستاره بدرخشد. آل کثیر به دلیل نیمکت نشینی با ژوزه مورایس درگیر شد و در نهایت در نقل و انتقالات زمستانی در لیست مازاد قرار گرفت و سپاهانی ها با یک خداحافظی خشک و خالی، جدایی رسمی او را اعلام کردند تا مهاجمی که زمانی محبوب سکوهای قرمز بود پایانی تلخ در سپاهان داشته باشد.

تلاش برای راضی کردن هواداران

به محض پیچیدن خبر جدایی عیسی از سپاهان، شایعات درباره بازگشت او به پرسپولیس در رسانه ها مطرح شد و حالا به نظر می رسد با توجه به کمبود مهاجم در پرسپولیس بازگشت او قطعی باشد اما آیا هواداران پرسپولیس این بازیکن را بخشیده اند؟ در روزهایی از لیگ امسال که پرسپولیس از نبود مهاجم رنج می برد، هواداران این تیم با خشم زیاد از آل کثیر یاد می کردند. حالا که این مهاجم در یک قدمی بازگشت به پرسپولیس است آیا استقبال ها از او مثبت خواهد بود؟ به نظر می رسد خود عیسی هم از این موضوع باخبر است چون در جلسه ای که دیشب با رضا درویش داشته ادعا کرده می خواهد دوباره همان مهاجم محبوب پرسپولیسی‌ها شود. درواقع خود آل کثیر هم می داند جدایی اش از پرسپولیس اصلا شکل خوبی نداشت.

سلطان تصمیم‌های اشتباه!

درواقع تنها اتفاقی که می‌تواند عیسی را به همان جایگاه سابق در بین هواداران پرسپولیس برگرداند درخشش فوق‌العاده او در ترکیب پرسپولیس باشد که البته با شرایط فعلی قرمزها و نداشتن سرمربی، بی شک کار سختی برای آل‌کثیر خواهد بود. درواقع عیسی می‌خواهد با عملکردش دلخوری‌های به وجود آمده را برطرف کند؛ این درحالی است که پرسپولیس فعلا سرمربی ندارد و مشخص نیست سرمربی جدید قرمزها اصلا سبک بازی آل کثیر را بپسندد و به او اعتقاد داشته باشد یا این بازیکن مثل دوران حضورش در سپاهان باید نیمکت‌نشینی را تحمل کند. به هرحال شرایط فعلی آل کثیر ناشی از تصمیمات اشتباه خود او است. در پایان فصل گذشته مجموعه اتفاقاتی که برای عیسی رخ داد، همه را به این نتیجه رساند که آل‌کثیر اولین بازیکنی خواهد بود که قراردادش را با پرسپولیس تمدید می‌کند اما او در آستانه ۳۵ سالگی به محبوبیتش در پرسپولیس پشت پا زد و برای به سپاهانی رفت که فقط او را برای تضعیف پرسپولیس می خواست. درواقع می توان به آل کثیر لقب سلطان اشتباهات را داد و باید منتظر ماند و دید او می تواند این اشتباهات را جبران کند یا نه.

برچسب ها
کد خبر : 1054
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار