loader
08:26
0
کد خبر : 3166

صحبت‌های جالب قلعه‌نویی درباره دایی، قطبی و احمد نوراللهی!

در حاشیه دیدار خیریه پیشکسوتان راه آهن و هنرمندان که به نفع سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان برگزار شد، امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم ملی ایران به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

صحبت‌های جالب قلعه‌نویی درباره دایی، قطبی و احمد نوراللهی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ظهر امروز در حاشیه دیدار خیریه پیشکسوتان راه آهن و هنرمندان برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان، با جمعی از خبرنگاران حاضر در ورزشگاه راه‌آهن به گفتگو پرداخت.

امیر قلعه نویی در واکنش به سوالی در مورد جوانگرایی در تیم ملی گفت: «باید از مردم یک بار دیگر عذرخواهی کنم که نتوانستیم مثل بازی با ژاپن، آنها را شاد کنیم. در مورد جوانگرایی باید گفت فوتبال دنیا و ایران نتیجه‌گراست و وظیفه تولید بازیکن و بازیکن‌سازی با باشگاه‌ها است و تیم ملی بزرگسالان نمی‌تواند به یک مرتبه دست به بازیکن‌سازی بزند. استفاده از بازیکنان جوان هم نیاز به چند پارامتر دارد که از مهمترین آن‌ها تجربه بازی بین‌المللی این جوان‌ها در عرصه باشگاهی و ملی است. طبق آماری که به فدراسیون دادیم، بازیکنان جوان ژاپن و چند کشور دیگر، بالای صد بازی بین‌المللی دارند و سهم ما 28 بازی و مسابقه رسمی است!»

قلعه‌نویی در ادامه گفت: «شما هم مرا می‌شناسید؛ آدمی نیستم که بخواهم درباره نداری‌ها صحبت کنم اما من این مسئولیت را قبول کردم و باید با تمام توان تلاش کنم. مقابل قطر هم ما فوتبال خوبی را ارائه کردیم اما بدشانس بودیم و آن شب، فوتبال روی بدش را به ما نشان داد. موقعیت‌های گلزنی خوبی جلوی قطر داشتیم که از دست دادیم. چند موقعیت در داخل هجده قدم داششتیم؛ مثل آن شوت جهانبخش. همه و همه باعث شده که هنوز نتوانم آن باخت را هضم کنم.»

قلعه نویی در واکنش به مصاحبه اخیر علی دایی و حمایت کاپیتان سابق تیم ملی از او گفت: «همه می‌دانیم آقای دایی شناسنامه بین‌المللی فوتبال ماست و باید کاری می‌کردیم که او رئیس AFC شود. همه می‌دانیم که ساختار ایران مشکل دارد و این موضوع فقط مربوط به فوتبال نیست. همین موضوع سیل را ببینید و یا مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم را ببینید. فوتبال هم از این قاعده مستثنی نیست. باید نگاه مملکت‌داری و نگاه به مردم را عوض کنیم.»

امیر قلعه‌نویی همچنین در پاسخ به سوالی در مورد اضافه کردن نفر جدید به نیمکت تیم ملی از جمله افشین قطبی گفت: «تیم ملی برای همه است. من  اینجا مهمان هستم  مثل آقای کیروش، قطبی و علی دایی. حالا هر کسی می‌تواند کمک کند باید بیاید. اما بحث ما این است که قرارداد کادر فنی تمام شده و این را نباید بگویم ولی دریافتی آن‌ها زیر ۵۰ درصد است. فقط عشق به ایران باعث کار کردن آن‌ها برای تیم ملی شده. دستمزد آن‌ها هم خیلی کم است طوری که حتی شاید یک مربی شاغل در لیگ برتر از کادر ما بیشتر دریافتی داشته باشد. افشین قطبی از مربیان بزرگ فوتبال ایران است. قطبی شرایطی دارد و و فدراسیون هم شرایطی دارد و اگر مسائل اولیه حل شود، تصمیم می‌گیریم.»

سرمربی تیم ملی درباره احتمال بازگشت احمد نوراللهی به تیم ملی در پاسخی کوتاه گفت: «او از نظر فنی عملکرد بسیار خوبی دارد اما رفتاری داشته که فعلا در تیم ملی جایش نیست.»

ویدیوی تازه‌ترین مصاحبه سرمربی تیم ملی را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 3166
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار