loader
01:44
0
کد خبر : 9962

صحبت‌های ساوتگیت پس از شب تاریخی انگلیسی‌ها

گرت ساوتگیت از عملکرد خوب تیم خود در رقابت با هلند گفت.

صحبت‌های ساوتگیت پس از شب تاریخی انگلیسی‌ها

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ مرد محبوب امشب کشور انگلیس یعنی گرت ساوتگیت درباره صعود متوالی به دومین فینال یورو صحبت کرد.

روند مسابقه

ما بسیار خوب بازی کردیم؛ بازی بسیار پیچیده‌ای بود و ما مدام در حال تغییر شیوه بازی خود بودیم به خصوص در فاز دفاعی. ما باید در طول بازی مدام خود را با شرایط تطبیق می‌دادیم و بازیکن‌های ما تصمیم‌های بسیار خوبی در جریان بازی گرفتند. پایان بازی برای تیم خاص بود و پاداشی بود برای ازخودگذشتگی آن‌ها.

تعویض‌های طلایی

مهم‌ترین نکته این است که تمام بازیکنان ما آمادگی حضور در زمین بازی را دارند. ما احساس کردیم که در حال از دست دادن انرژی هستیم و هری کین کمی دچار آسیب‌دیدگی شد. اولی واتکینز می‌تواند پرس کند و در فضای پشت مدافعین رقبا نیز فرار کند. ما احساس کردیم که زمان خوبی برای امتحان کردن حضور واتکینز است. من به شدت برای واتکینز برای استفاده از فرصت خود خوشحال هستم.

کیفیت انگلیس در طول بازی

فکر نمی‌کنم که ما لیاقت عقب افتادن در این مسابقه را داشتیم. ما در کل بازی هنگام مالکیت توپ فوق‌العاده بودیم و گل ژاوی سیمونز طی یک لحظه به ثمر رسید. من از نمایش تیمم به شدت خوشحال بودم؛ فکر نمی‌کنم ما قبلاً در تاریخ خود مالکیت بالای ۶۰ درصد مقابل هلند را ثبت کرده باشیم.

حضور در فینال

به اینکه برای اولین بار در فینال یک تورنمنت خارج از انگلیس بازی می‌کنیم شدیدا افتخار می‌کنم. حالا باید مقابل اسپانیایی پیروز شویم که یکی از بهترین تیم‌های جام بوده است؛ این کار سختی خواهد بود. ما باید ابتدا توپ را از آن‌ها بگیریم. آن‌ها به خوبی پرس می‌کنند بنابراین باید ما با و بدون توپ استثنایی باشیم.

برچسب ها
کد خبر : 9962
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار