loader
21:12
0
کد خبر : 7636

صحبت‌های رمزدار ستاره بلژیکی منچسترسیتی؛ مقصد دی‌بروینه کجاست؟

ستاره بلژیکی به طور غیر مستقیم به حضور در عربستان یا آمریکا چراغ سبز نشان داد

صحبت‌های رمزدار ستاره بلژیکی منچسترسیتی؛ مقصد دی‌بروینه کجاست؟

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ از قرارداد کوین دی بروین با منچسترسیتی تنها یک سال دیگر باقی مانده و هنوز توافقی بر سر تمدید آن صورت نگرفته است. در ماه‌های اخیر، باشگاه‌های زیادی از عربستان و MLS با ستاره بلژیکی تماس گرفته و خواهان به خدمت گرفتن او شده‌اند اما دی بروین تا به این لحظه پاسخی به پیشنهادهای دریافتی نداده است. 

دی بروین که این روزها در اردوی تیم ملی بلژیک حضور دارد و خود را برای شرکت در یورو ۲۰۲۴ آماده می‌کند، در گفتگو با رسانه HLN مدعی شد که پیشنهادهای جذاب و هنگفت سعودی‌ها و آمریکایی‌ها، او را در مورد آینده‌اش دچار تردید کرده‌اند و ممکن است باعث خروج او از فوتبال اروپا شوند. ستاره بلژیکی گفت:

در این سن و سالی که من دارم، باید تمام جوانب را در نظر بگیرم. ما در مورد یک پول بسیار زیاد و باورنکردنی صحبت می‌کنیم، آن هم در زمانی که به سال‌های پایانی فوتبالم نزدیک می‌شوم. گاهی اوقات لازم است که به چنین موضوعاتی هم فکر کنم. اگر دو سال برای آن‌ها به میدان بروم، می‌توانم به درآمد فوق‌العاده‌ای برسم. 

۱۵ سال فوتبال بازی‌ کرده‌ام و شاید هنوز به درآمدی که آن‌ها حاضرند برای دو سال به من پرداخت کنند، نرسیده‌باشم! با وجود تمام این شرایط، هنوز به ترک اروپا و جدایی از منچسترسیتی فکر نمی‌کنم.

دی بروین اضافه کرد که خانواده‌اش هم مشکل چندانی با ترک اروپا ندارند:

همسرم میشل با ماجراجویی در کشورهای دیگر و زندگی در آن‌ها مشکلی ندارد. من و اعضای خانواده‌ام مدت‌هاست راجع به این موضوع فکر می‌کنیم، اما هنوز یک سال از قراردادم با منچسترسیتی باقی مانده و باید ببینم در آینده چه اتفاقی رقم می‌خورد. فرزند بزرگ من ۸ ساله است و زبانی جز انگلیسی بلد نیست. همچنین او به منچسترسیتی علاقه زیادی دارد و همیشه از من راجع به بازی‌هایم سوال می‌کند. می‌دانم که ترک باشگاه و شهر، برای فرزندانم بسیار سخت خواهد بود اما زمانش که فرا برسد، سعی می‌کنم به روشی مناسب آن‌ها را توجیه کنم.

برچسب ها
کد خبر : 7636
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار