loader
17:04
0
کد خبر : 12660

صعود یانیک سینر و تیافو به فینال تنیس مسترز سینسیناتی

تنیسورهای ایتالیایی و آمریکایی برگزار کننده بازی فینال مسترز سینسیناتی 2024 خواهند بود.

صعود یانیک سینر و تیافو به فینال تنیس مسترز سینسیناتی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مرد شماره یک تنیس جهان در این دیدار که ۳ ساعت و ۷ دقیقه طول کشید، ست اول را بعد از جبران نتیجه ۳-۵، در تایبریک ۱۱-۹ از آن خود کرد اما در ست دوم ۵-۷ مغلوب نفر چهارم رده‌بندی شد تا کار به ست سوم کشیده شود؛ جایی‌که ستاره ایتالیایی در یک جدال نزدیک دیگر باز هم در تایبریک به برتری رسید تا برای نخستین بار به فینال مسترز سینسیناتی صعود کند.

سینر که در چهار مصاف قبلی‌ مغلوب زورف شده بود، با این برد توانست دومین پیروزی‌اش را برابر رقیب آلمانی خود کسب کند.

این پنجمین حضور ستاره ۲۳ ساله ایتالیایی در فینال مسابقات مسترز و دومین فینال فصل او در این رویدادهای هزار امتیازی به حساب می‌آید.

اما در دیگر دیدار نیمه‌نهایی، فرانسیس تیافو نفر ۲۷ تنیس جهان با بازگشتی معجزه‌آسا مقابل هولگر رونه از شکست گریخت و راهی فینال رقابت‌های مسترز سینسیناتی شد.

 تنیس‌باز ۲۶ ساله آمریکایی در این دیدار شکست ۴-۶ در ست اول را با پیروزی قاطع ۶-۱ پاسخ داد تا بازی به ست سوم برود. در ست سوم رونه با نمایش بهتر توانست ۵-۲ پیش بیفتد و در آستانه پیروزی قرار بگیرد، اما این پایان کار نبود و در ادامه تیافوی جنگجو با رقم زدن بازگشتی دیدنی و مهار دو مچ‌پوینت که یکی‌شان هم با چاشنی شانس همراه بود حریف دانمارکی‌اش را در تایبریک مغلوب کرد تا راهی مهم‌ترین فینال دوران حرفه‌ای خود شود.

این نخستین حضور بیگ فو در فینال مسابقات هزار امتیازی مسترز به حساب می‌آید و هم‌چنین بعد از جان ایزنر در سال ۲۰۱۳، تیافو نخستین مرد آمریکایی است که فینالیست سینسیناتی می‌شود.

به این ترتیب پای دیگر فینال مسترز سینسیناتی نیز مشخص شد و بامداد فردا فرانسیس تیافو و یانیک سینر برای کسب عنوان قهرمانی به میدان خواهند رفت. سینر در تقابل‌ها ۳-۱ پیش است. 

برچسب ها
کد خبر : 12660
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار