loader
14:25
0
کد خبر : 3782

ملوان 1 - 0 صنعت نفت؛ آبادانی‌ها با سرعت به سمت سقوط

در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر، صنعت نفت آبادان آخرین بازی خود در انزلی را با باخت به پایان رساند تا خطر سقوط را بیش از‌ پیش پشت سر حس کند.

ملوان 1 - 0 صنعت نفت؛ آبادانی‌ها با سرعت به سمت سقوط

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملوان بعد شکست هفته قبل روبه‌روی پیکان این بار در ورزشگاه خانگی، مقابل هواداران پرشور خود به مصاف صنعت نفت آبادان رفت و برای ماندن در کورس سهمیه لیگ قهرمانان و تکرار روند موفق خود، محکوم به پیروزی مقابل زردهای آبادانی بود. سهراب بختیاری‌زاده هم برای فرار از منطقه قرمز لیگ و سقوط نکردن، فقط برای کسب 3 امتیاز به استادیوم سیروس قایقران پا گذاشت که البته در این امر ناکام بود.

ترکیب ملوان: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، ابوذرصفرزاده، پدرام قاضی‌پور، مجید عیدی، میلاد سرلک، یویا پورعلی، محمد عمری، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

ترکیب صنعت نفت آبادان: پیام پارسا، میثم تهی‌دست، عرفان قهرمانی، فرشاد محمدی‌مهر، فاخر تهامی، فرزین معامله‌گری، رضا امانی‌نژاد، مصطفی احمدی، طالب ریکانی، بوباکار تراوالی و علی یوسف

نیمه ‌اول بازی از سوی هر دو تیم محتاطانه پیش رفت و با ساخت حملات مختلف یکدیگر را محک زدند اما در اواسط نیمه‌اول طالب ریکانی با استفاده از اشتباه مدافعان ملوان خودش را در موقعیت تک‌به‌تک قرار داد اما ضربه آخر را با بی دقتی به بیرون زد تا حبیب فرعباسی و مهدی تارتار نفس راحتی از این موقعیت بکشند.

نیمه دوم بازی با یک حمله سریع و خطرناک از سمت صنعت نفت آبادان شروع شد؛ ابوباکار روی پاس کاری هم‌تیمی های خود صاحب توپ شد و ضربه خوب این بازیکن خارجی صنعت نفت با واکنش عالی حبیب فرعباسی دفع شد. این حملات با اشتباهات پی‌در‌پی مدافعان صنعت نفت خنثی شد تا اینکه در دقیقه 62 محمدرضا سلیمانی با فرار از کمند آفساید و سردرگمی خط دفاع صنعت نفت دروازه پیام پارسا را باز کرد.

ادامه نیمه دوم با مالکیت توپ ملوانی ها و گردش توپ آن ها همراه شد و شاگردان تارتار حتی شانس خود برای بازکردن دروازه صنعت رفت برای بار دوم را امتحان کردند اما شانس با آن ها یار نبود و بازی با همین یک گل به پایان رسید تا سه امتیاز به حساب ملوان بندر انزلی در ورزشگاه خانگی واریز شود.

با این شکست صنعت نفت آبادان با سهراب بختیاری‌زاده خطر سقوط را جدی‌تر از همیشه می‌بینند و فاصله آن ها برای خروج از منطقه خطر همچنان 3 امتیاز باقی ماند. شاگردان مهدی تارتار هم با این پیروزی ارزشمند 35 امتیازی شدند و همچنان شانس خود را در کورس کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا زنده می‌بینند.

خلاصه بازی ملوان ۱-۰ نفت آبادان را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 3782
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار