loader
11:33
0
کد خبر : 7403

صنعت نفت - تراکتور؛ وداع تلخ برزیلی‌ها با لیگ برتر

تقابل امروز با تراکتور آخرین دیداری است که تیم محبوب اما سقوط کرده صنعت نفت در لیگ برتر به میدان می رود آن هم در غیاب تماشاگرانش.

صنعت نفت - تراکتور؛ وداع تلخ برزیلی‌ها با لیگ برتر

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ شکست هفته پیش صنعت نفت مقابل ذوب آهن نسخه تیم محبوب آبادان را پیچید و در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ برتر سقوط این تیم از لیگ برتر به دسته اول را قطعی کرد.

حالا آخرین بازی نفتی‌ها در لیگ برتر در آبادان مقابل تراکتور برگزار می‌شود؛ دیداری که در بازی رفت و در تبریز با سه گل به نفع تی‌تی‌ها به پایان رسید.

صنعت نفت در حالی باید از لیگ برتر حداحافظی کند که در این بازی خانگی تماشاگران آبادانی از تماشای این دیدار به دلیل محکومیت انضباطی محروم هستند. با این شرایط، هواداران پرشور و متعصب صنعت نفت که جای آنها در سال آینده لیگ برتر خالی است، در هفته پایانی فصل جاری اجازه ندارند دیدار مقابل تراکتور را در ورزشگاه تختی آبادان تماشا کنند.

در سمت مقابل تراکتورهم درحالی آخرین هفته فصل پر از فراز و نشیب خود را به پایان می‌رساند که هیچ انگیزه‌ای برای پپروزی در این بازی ندارد. برد یا باخت تراکتور هیچ تغییری در رتبه این تیم ایجاد نخواهد نکرد و حتی شکست هم تی‌تی‌ها را در همان رتبه چهارم نگه می‌دارد. در واقع شرایط هر دو تیم به گونه‌ای است که آنها امروز در دیداری کاملا تشریفاتی با سکوهای خالی به مصاف هم می‌روند.

این بازی نکته آماری جالبی دارد که به تقابل سرمربیان دو طرف برمی‌گردد؛ جایی که فراز کمالوند به عنوان سرمربی سابق تراکتور در ۱۰ تقابل با این تیم، هیچگاه برنده نبوده و به ۵ تساوی و ۵ شکست رسیده است. حمید مطهری هم در تنها تقابل خود به عنوان سرمربی برابر نفت باخته و باید دید امروز نتیجه چه خواهد شد.

در حال حاضر صنعت نفت با ۲۱ امتیاز قعرنشین است و تراکتور با ۵۱ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد و دو تیم با هر نتیجه‌ای که در بازی امروز به دست بیاید با همین رتبه‌ها لیگ را به پایان می‌رسانند.

برچسب ها
کد خبر : 7403
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار