loader
03:24
0
کد خبر : 4460

صنعت‌نفت - سپاهان/ دوئل زردپوشان لیگ برای قهرمانی و بقا!

صنعت نفت و سپاهان در حالی مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند که تیم آبادانی با فراز کمالوند تلاش می‌کند در لیگ برتر ماندگار شود.

صنعت‌نفت - سپاهان/ دوئل زردپوشان لیگ برای قهرمانی و بقا!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در ادامه هفته بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم صنعت نفت و سپاهان در آبادان مقابل هم قرار می‌گیرند. صنعت نفت با 13 امتیاز در حال حاضر در انتهای جدول قرار دارد و در این فصل مربیان زیادی عوض کرده است. سهراب بختیاری‌زاده پس از عبدالله ویسی، چند هفته‌ای هدایت زردپوشان آبادانی را برعهده داشت اما کسب نتایج ضعیف باعث شد از سمتش استعفا کند. پس از بختیاری‌زاده حالا نوبت به فراز کمالوند رسیده تا شانس خود را برای نگه داشتن نفتی‌ها در لیگ برتر امتحان کند. 

کمالوند تیمی را تحویل گرفته که ضعیف‌ترین آمار را در لیگ بیست و سوم ثبت کرده و در حال حاضر با ۱۳ امتیاز در قعر جدول رده‌بندی قرار دارد و اصلی‌ترین گزینه سقوط به دسته پایین‌تر محسوب می‌شود. کمالوند که در مصاحبه اخیر خود هم اعلام کرده بقای نفت آبادان در لیگ برتر نیاز به یک معجزه دارد، امیدوار است کار غیرممکن را در اردوگاه برزیل ایران انجام بدهد و بتواند این تیم را در لیگ برتر حفظ کند. اتفاقی که باعث شده او با انگیزه زیاد، تجربه سال‌ها مربیگری خود را به آبادان ببرد و تمام توان خود را برای کسب موفقیت به کار بگیرد.

آخرین پیروزی صنعت نفت در لیگ برتر ۱۲هفته پیش و در بازی مقابل مس رفسنجان بوده رقم خورده. آنها پس از آن 3 تساوی و 8 شکست را تجربه کردند تا در قعر جدول جای بگیرند. برزیلی‌های ایران در بازی رفت مقابل سپاهان با نتیجه ۴-یک در اصفهان شکست خوردند. بهترین گلزن این تیم طالب ریکانی است که توانسته برای تیمش 4 گل به ثمر برساند.

در طرف مقابل سپاهان شرایطی متفاوت دارد. تیم تحت ژوزه مورایس با ۴۰ گل زده بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد و با ۲ تساوی کمترین تساوی را در لیگ برتر  ثبت کرده است. آنها در میانه فصل دچار افت شدیدی شدند و در پنج بازی متوالی شکست خوردند تا کمی از کورس قهرمانی عقب بمانند. آنها یک بازی عقب مانده دارند و با توجه به تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان، می‌توانند با پیروزی مقابل صنعت نفت و ذوب‌آهن دوباره خودشان را به جمع مدعیان قهرمانی برسانند. 

گرچه سپاهان در بازی چند روز قبل مقابل تراکتور نتوانست گلی به ثمر برساند اما وجود سه بازیکن خطرناک لیگ یعنی شهریار مغانلو، رضا اسدی و رامین رضاییان در ترکیب زردپوشان اصفهانی می‌تواند این بازی را پرگل کند. اسدی و مغانلو هرکدام ۱۰ گل به ثمر رسانده‌اند و روی هم ۵۰ درصد گل‌های سپاهان را در این فصل زده‌اند! 

البته این دیدار یک غایب بزرگ دارد. ژوزه مورایس به دلیل دریافت دو کارت زرد در دیدارهای قبلی سپاهان و طبق آیین‌نامه سازمان لیگ در این دیدار محروم است و امکان حضور روی نیمکت را ندارد.

برچسب ها
کد خبر : 4460
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار