loader
11:35
0
کد خبر : 3244

صنعت نفت یک - یک نساجی؛ تساوی قعرنشین‌ها با اشتباه عجیب رضایی!

دیدار جذاب و حساس دو تیم انتهای جدولی با اشتباه مرگبار ثانیه‌های پایانی علیرضا رضایی، دروازه‌بان نساجی با یک تساوی بی حاصل برای هر دو تیم همراه شد.

صنعت نفت یک - یک نساجی؛ تساوی قعرنشین‌ها با اشتباه عجیب رضایی!

به گزارش رسمی سایت فوتبال برتر، از هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر، صنعت نفت آبادان و نساجی مازندران در نبرد فرار از منطقه سقوط در آبادان به مصاف هم رفتند.

در این مسابقه حساس ابتدا عرفان قهرمانی، مدافع صنعت نفت در دقیقه ۴۲ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تیم ساکت الهامی با پیروزی به رختکن برود. بازی با برتری یک بر صفر نساجی رو به اتمام بود که علیرضا رضایی، دروازه‌بان جوان نساجی که در نقل و انتقالات نیم‌فصل از استقلال به این تیم پیوسته بود، با یک حرکت بچه‌گانه و تعلل در کنترل توپ در دقیقه ۴+۹۰ مسابقه به اشتباه دروازه تیمش را باز کرد تا بازی برده برای نساجی در عین ناباوری تبدیل به تساوی شود و تمام رویاهای این تیم برباد برود. 

داوری این دیدار برعهده سعید رحیمی‌مقدم بود که علی یوسف، حسین شنانی، مصطفی احمدی و میثم تهیدست از صنعت نفت و سعید آقایی، سیداحسان حسینی و صابر حردانی از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد. این در حالی بود که سهراب بختیاری‌زاده و ساکت الهامی، سرمربیان هر دو تیم هم در دقایق تلف‌شده بازی با کارت قرمز داور از زمین اخراج شدند تا یکی از جنجالی‌ترین بازی‌های هفته نوزدهم لیگ با حاشیه‌های فراوان به پایان برسد.

ویدئوی اشتباه وحشتناک علیرضا رضایی را تماشا کنید:

صنعت نفت آبادان با تساوی بازی امروز ۱۳ امتیازی شد و به رده چهاردهم جدول صعود کرد. نساجی هم با ۱۲ امتیاز قعرنشین جدول باقی ماند.

خلاصه بازی صنعت نفت ۱-۱ نساجی تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 3244
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار