loader
15:29
3
کد خبر : 1586

طارمی: به بیرانوند گفتم اگر بهترین گلر تاریخ هستی، خودت را نشان بده!

اختصاصی/ ستاره تیم ملی ایران در گفتگو با محمدرضا احمدی و برنامه فوتبال برتر صحبت‌های جالبی را درباره اتفاقات بازی با سوریه انجام داد.

طارمی: به بیرانوند گفتم اگر بهترین گلر تاریخ هستی، خودت را نشان بده!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مهدی طارمی پس از بازی ایران مقابل سوریه در گفتگوی اختصاصی با برنامه فوتبال برتر درباره شرایط این مسابقه و اتفاقات عجیبی که برایش افتاد گفت: مهم این بود که بردیم. ممنونم از بچه‌ها، ممنونم از غیرتی که گذاشتند. آخر بازی با علی (بیرانوند) حرف زدم و مخصوصا او دمش گرم. او خیلی لطف کرد. به او گفتم که اگر بهترین گلر تاریخ هستی خودت را نشان بده. ما که مطمئن هستیم و به او اعتماد داریم.

طارمی ادامه داد: من دعا دعا می‌کردم که بازی به پنالتی بکشد چون مطمئن بودم که بیرانوند کار را برای ما در می آورد. بچه‌ها هم آنقدر در این هفته‌ها پنالتی تمرین کردند که می‌دانستم می‌بریم. فقط دنبال این بود که به پنالتی برسد. خداراشکر که توانستیم ببریم و علیرضا بیرانوند نیز ثابت کرد که بهترین گلر تاریخ است.

مصاحبه مهدی طارمی و بیرانوند با محمدرضا احمدی را تماشا کنید:

برچسب ها
کد خبر : 1586
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

Mehrad - 7 ماه پیش

درسته نباید فعلا انتقاد کرد ولی خداییش شرایط جسمی شهریار مغانلو و دوندگیش بهتر از کریم انصاری فرد نبود.یا مثلا محبی چه کار میکنه که ترابی نمیکنه.از اون طرف آخه چرا طارمی پشت سر سردار باید بازی کنه وقتی با هم میتونند تن حریف رو بلرزانند. کلا قلعه نوعی بیشتر نقش یه مترسک رو داره.اصلا بلد هست کُچ کنه
-2 0
کاربر میهمان

مهدیه - 7 ماه پیش

خدا باهاش یار بود که بیرانوند تونست پنالتی رو بگیره.وگرنه حسرت این جام و این بازی رو تا اخر عمر به دوش میکشید
3 0
کاربر میهمان

آرمین سارانی - 7 ماه پیش

بهترین کار تاریخ بیرانوند !!!؟؟؟!!!
2 0
پربازدیدترین اخبار