loader
19:29
1
کد خبر : 9491

ادعای جذاب گاتزتا؛ طارمی فصل را به عنوان مهاجم فیکس اینتر شروع می‌کند!

اختصاصی/ اگر آرژانتین و فرانسه به فینال کوپا آمریکا و یورو ۲۰۲۴ برسند، دو مهاجم اینتر دیرتر به اردوی تیم‌شان اضافه می‌شوند و این یک فرصت ایده‌آل برای مهاجم تیم ملی ایران است.

ادعای جذاب گاتزتا؛ طارمی فصل را به عنوان مهاجم فیکس اینتر شروع می‌کند!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، روزنامه معروف ایتالیایی،  گاتزتادلااسپور امروز گزارش جالبی در ارتباط با مهدی طارمی مهاجم ایرانی و جدید اینترمیلان نوشته است. در بخشی از این گزارش آمده:«اینتر به ساعتش نگاه می‌کند و منتظر است. فردا، صبح، هنگام خوردن صبحانه خواهید دانست آیا فصل بی‌پایان لائورتا مارتینز با رسیدن به نیمه نهایی  کوپا آمریکا ادامه پیدا خواهد کرد یا خیر؟ پس از آن، در پایان روز،  اینتر با یادداشت‌های دیگری در دفتر خاطرات زیربالش به خواب خواهد رفت: گزینه یک، مارکوس تورام با برد فرانسه در یک چهارم حداقل تا 9 ژوئیه در آلمان می‌ماند و گزینه دو، مارکوس و فرانسه توسط پرتغال حذف می‌شوند و او بلافاصله به تعطیلات می‌رود. اما یک چیزی این وسط مشخص است و آن اینکه این دو بازیکن از 21 روزی که برای استراحت در اختیارشان قرار دارد استفاده خواهند کرد.»

در صورتی که دو بازیکن همراه تیم های ملی کشورشان به فینال کوپا و یورو برسند مارتینز در 15 جولای در میامی برای کسب سومین جام قهرمانی متوالی همراه تیم ملی آرژانتین مبارزه می‌کند و تورام در 14 جولای در برلین برای جبران شکست جام جهانی...با این وصف لائورتا و مارکوس زوتر از 5تا 6 آگوست (25 تیر) به آپیانو بازنمی‌گردند اما مهدی طارمی بدون توجه به اینکه آنها کی بازمی‌گردند، آماده است که برای تیم جدیدش به میدان برود. وقتی اینتر کارش را در 13 جولای (23 تیرماه) شروع کند، مهدی آنجا حضور خواهد داشت تا ماموریتش را کامل کند. طارمی فرصت دارد از تمام زمان پیش فصل موجود استفاده کرده و اینزاگی را متقاعد کند که برای چیدن ترکیب اصلی تمرکزش روی او باشد.

آماده برای شروع

او خودش را برای شروع کار آماده می‌کند و برای اینکه سریع‌تر بتواند با تیم هماهنگ شود خیلی زود شروع به خواندن زبان ایتالیایی کرد. طارمی انگیزه بالایی برای حضور در اینتر دارد:«من با مربی صحبت کردم. کار کردن با او (اینزاگی) هیجان‌انگیز است. بازی‌های اینتر را از تلویزیون می‌دیدم و به نظرم تیمی قوی و با احساس است و انرژی خوبی از اعضای تیم و مربی گرفتم.»

اینزاگی و کادرش هم کارهای لازم را انجام داده‌اند:«طارمی کاملا تحت نظر بوده و فیلم بازی‌هایش مورد آنالیز قرار گرفته است و این نتیجه وجود دارد که او می‌تواند خیلی زود در ترکیب اینتر به میدان برود. مهدی هم می‌تواند به عنوان مهاجم مرکزی و یا مهاجم دوم بازی کند. می‌تواند در عمق حرکت کند یا یک تغذیه کننده باشد. گل می زند و گل می‌سازد. همان کاری که لائورتا و تورام در فصل گذشته که منجر به قهرمانی اینتر شد انجام می‌دادند.»

برچسب ها
کد خبر : 9491
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران
کاربر میهمان

علی - 2 ماه پیش

تیم اینترمیلان تیم قدرتمندی است و سرمربی خوبی داره بخت با طارمی همراه بوده و با تلاش بیششتر میتونه مثل سال ۲۰۲۲ که در پورتو خوب درخشید تکرار کنه ایکاش سرمربی رم هم سردار ازمون را بیشتر بازی میگرفت چون سردار هم اگر بیشتر زمان داشت میتونست درخشش داته باشه,
0 0
پربازدیدترین اخبار