loader
11:53
0
کد خبر : 7267

طعنه سنگین کلوپ به مالکان چلسی

اختصاصی / یورگن کلوپ سرمربی آلمانی و اسبق لیورپول در مراسم خداحافظی‌اش از این باشگاه اعلام کرد که از اینکه مدیریت این باشگاه برعهده چنین مدیرانی است، باید خوشحال بود و بدین ترتیب به سران باشگاه چلسی طعنه زده است.

طعنه سنگین کلوپ به مالکان چلسی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول که با پایان یافتن فصل جاری، به ۹ سال حضورش در این باشگاه پایان داد، در مراسم خداحافظی‌اش با قرمزها، به طور غیرمستقیم به مالکان باشگاه چلسی طعنه زد و در تمجید از مدیران باشگاه لیورپول گفت: «باید واقعاً خوشحال باشیم که این مالکان را داریم و نه افرادی که باشگاه‌های لندنی را خریده‌اند.»

کلوپ ادامه داد: «اگر چنین افرادی در لیورپول مدیریت می‌کردند، من نمی‌توانستم یک سال هم اینجا دوام بیاورم. این سبک مدیران با خودشان فکر می‌کنند: "پیشرفت تیم عالی است اما به اندازه کافی خوب نیست؛ اخراجش کنید!" یک سال بعد دوباره گفته می‌شد: "اخراجش کنید."»

این سرمربی آلمانی ادامه داد: «آن‌ها بالاخره فوتبال بازی می‌کنند ولی همه در انتظار آن هستند که آنها به هر حال سرمربی را اخراج می‌کنند. مردم همیشه فکر می‌کنند که مرغ همسایه غاز است؛ ولی ما در لیورپول مالکانی داریم که واقعاً در قبال باشگاه احساس مسئولیت کرده و برای موفقیت تیم سخت تلاش می‌کنند. در این باشگاه همیشه احساس می‌کردم از من حمایت می‌شود. ما کارمان را تا جایی که می‌توانستیم خوب انجام دادیم و من از این بابت خوشحالم.»

روسای جدید باشگاه چلسی که بعد از کنار رفتن رومن آبراموویچ در این باشگاه روی کار آمدند، همچنان به سنت‌های این مالک متمول روس مبنی بر اخراج پی در پی سرمربیان بدون آنکه به آنها فرصت داده شود، پایبند هستند.

آن‌ها در شرایطی از شر گراهام پاتر خلاص شدند که چلسی زیرنظر این مرد انگلیسی تدریجاً در حال بازگشت به روزهای خوبش بود و با وجودی که چلسی در این فصل هم زیرنظر مائوریتسیو پوچتینو، اوضاع به نسبت قابل قبولی داشت و موفق به کسب سهمیه اروپایی شد، به همکاری‌شان با این سرمربی آرژانتیی نیز پایان دادند.

اما در لیورپول اوضاع به نحو دیگری بود؛ مالکان لیورپول، گرچه مثل مالکان پاری سن ژرمن یا منچسترسیتی، پول زیادی را برای بازیکنان خرج نکرده‌اند، اما مزد اعتماد ۹ ساله‌شان به کلوپ را با کسب افتخارات متعدد گرفتند.

حالا سرمربی آلمانی گرچه در این صحبت‌هایش مستقیماً از باشگاه و مدیران چلسی نام نبرده، ولی به نظر می‌رسد که انتقاد او از مدیران این باشگاه لندنی بوده است.

برچسب ها
کد خبر : 7267
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار