loader
17:24
0
کد خبر : 12609

طغیان هاشمی‌نسب علیه نکونام؛ "رفاقت‌ها بو گرفته است!"

مربی فصل گذشته استقلال و یکی از دستیاران همیشگی جواد نکونام که احتمالا جایی در کادرفنی امسال نخواهد داشت، در مصاحبه با خبرنگاران صحبت‌هایی انجام داده که می‌تواند آرامش باشگاه را تحت تاثیر قرار بدهد.

طغیان هاشمی‌نسب علیه نکونام؛ "رفاقت‌ها بو گرفته است!"

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، مهدی هاشمی‌نسب، دستیار جواد نکونام در سالیان اخیر که فصل گذشته هم در استقلال کنار سرمربی آبی‌پوشان بود در پایان فصل گذشته قراردادش تمدید نشد تا مجبور به ترک تیمی شود که روی سکوهایش بسیار محبوب است. در خصوص عدم حضور هاشمی‌نسب در استقلال در لیگ بیست‌وچهارم صحبت‌های بسیار زیادی مطرح است اما یک مورد باعث برانگیخته شدن خشم او شد.

پایان همکاری هاشمی‌نسب با نکونام در استقلال

یک علامت سوال بزرگ روی نیمکت این تیم وجود دارد که پاسخ مشخصی برایش پیدا نشده  اما شواهد، نشان‌دهنده پایان همکاری است. ماجرا مربوط به مهدی هاشمی‌نسب است که فصل گذشته دستیار جواد نکونام بود و البته نقشی بیشتر از یک دستیار در تیمش داشت. او حضور پررنگی در تمرینات و مسابقات استقلال داشت و به واسطه رابطه خوبی که با بازیکنان استقلال برقرار کرده بود، به یک عنصر مهم و تعیین کننده در تیمش تبدیل شده بود.

اما با شروع تمرینات پیش‌فصل استقلال برای حضور در لیگ بیست و چهارم غیبت او توجه رسانه‌ها و هواداران استقلال را برانگیخت. تقریبا همه دستیاران نکونام که فصل گذشته با او در استقلال همکاری کرده بودند در تمرینات فصل جدید حضور دارند به جز هاشمی‌نسب! ابتدا گفته شد هاشمی‌نسب به دلیل حضور در کلاس‌های مربیگری فرصت حضور در تمرینات را ندارد اما حتی بعد از پایان کلاس‌های مربیگری هم خبری از حضور او در تمرینات استقلال نشد تا این شائبه به وجود بیاید که مشکلی وجود دارد که باعث شده هاشمی‌نسب در تمرینات غایب باشد.

نکته جالب این که درست در روز پایانی کلاس‌های مربیگری هاشمی‌نسب به باشگاه استقلال رفت تا درباره ادامه همکاری با مدیران استقلال مذاکره کند اما غیبت او در تمرینات روزهای بعد نشان داد این مذاکرات به جایی نرسیده است و ظاهرا اختلافات بزرگی بین دو طرف وجود دارد.

هاشمی‌نسب تهدید به افشاگری کرد

هاشمی‌نسب متهم به این شده که به خاطر پول استقلال را ترک کرده و حاضر به تمدید قرارداد نشده است. سکوت جواد نکونام، سرمربی استقلالی‌ها هم در این خصوص باعث شده تا مربی فصل گذشته این تیم صحبت‌هایی را هرچند سربسته علیه نکونام انجام دهد و حتی موضوع رفاقت را زیر سؤال ببرد. مسئله‌ای که سال‌ها میان هاشمی‌نسب و نکونام زبانزد بود و برخی معتقد بودند نکونام به خاطر رفاقت با هاشمی‌نسب او را در هر تیمی همراه خودش می‌برد.

با این حال هاشمی‌نسب صراحتا تمدید نکردن قراردادش به خاطر مسائل مالی را رد کرده و از نکونام خواسته خودش دلیل این موضوع را توضیح بدهد. او همچنین سربسته به موضوعی اشاره کرده که پیش از فصل هم مطرح بود و آن هم حواشی مربوط به فصل گذشته است. برخی فصل گذشته معتقد بودند که هاشمی‌نسب در تیم استقلال ایجاد حاشیه کرده که این مربی در واکنش به چنین موضوعی گفته است من تمام حواشی تیم را جمع می‌کردم و حاشیه نمی‌ساختم.

مربی فصل گذشته استقلال همچنین با طعنه نسبت به نکونام از تیم رسانه‌ای صحبت می‌کند که سعی دارند هاشمی‌نسب را مقابل هواداران قرار دهند و او تهدید کرده اگر نکونام خودش علت جدایی را اعلام نکند، دست به افشاگری خواهد زد. 

در شروع فصل هم ابهاماتی در خصوص ادامه همکاری نکونام با استقلال وجود داشت و برخی اعضای هلدینگ خلیج‌فارس معتقد بودند که نکونام و دستیارانش حاشیه دارند و گاهی حتی شأنیت نیمکت استقلال را دچار خدشه می‌کنند.

با توجه به صحبت‌های هاشمی‌نسب علیه نکونام و اشاره به این موضوع که او حاشیه‌ساز نبوده و اتفاقاً حواشی استقلال را جمع کرده، یک احتمال بسیار پررنگ است. اینکه یکی از شروط هلدینگ خلیج فارس برای ادامه همکاری باشگاه استقلال با جواد نکونام خداحافظی با مهدی هاشمی‌نسب بوده تا به نوعی حواشی آبی‌پوشان کنترل شود. موضوعی که حسابی هاشمی‌نسب را عصبانی هم کرده و البته براساس ادعای خود هاشمی‌نسب، تیم رسانه‌ای استقلال سعی دارند این موضوع را القا کنند که او به خاطر پول حاضر به تمدید قرارداد نشده است!

بخشی از صحبت‌های هاشمی‌نسب

من را مقابل هواداران قرار دهید، ذهانم را باز می‌کنم....

اصلا نمی‌خواهم صحبت‌های خصوصی‌مان را بگویم. دوست ندارم من را جلوی هوادار بگذارند. اگر این حرف را می‌زنم، دیشب می‌خواستم استوری بگذارم به یک دلیل. دیشب یک هوادار استقلال به من کامنت داد که شما هم تو زرد از آب در آمدی و به‌خاطر پول نیامدی استقلال! می‌خواستم همان‌جا این پرونده را ببندم. یکی از دوستان خوبم، دکتر نوروزی از کانادا زنگ زد و گفت دو روز دست نگه دار. من تحمل این را ندارم که بخواهند من را جلوی هواداران استقلال بگذارند. من با این‌ها زندگی کردم و دلی جلو رفتم. اگر کسی فکر کند زرنگ است و باتوجه به آن بخش رسانه‌ای که پشت پرده دارند، بخواهند من را جلوی هوادار بگذارند، با بد اتفاقی بازی می‌کنند! امیدوارم این اتفاق نیفتد. من سکوت می‌کنم. همانطور که قبلا گفتم، آقای نکونام بیا توضیح بده راجع‌به این اتفاقات. مهدی هاشمی‌نسب جز حاشیه نیست‌. هاشمی‌نسب کسی بود که کل حاشیه‌های تیمت را به دوش کشید. واقعیت را به مردم بگو، مخلصت هم هستم و بگذار رفاقت‌مان بماند. یا اینکه من صحبت می‌کنم و ریز واقعیت را می‌گویم. وقتی ریز واقعیت را بگویم دیگر سانسوری وجود ندارد. من را جلوی هوادار نگذارید خواهش می‌کنم!

رفاقت ها بو گرفته است...

رفاقت یک بوهایی گرفته که نمی‌دانم به شما بگویم چه بویی گرفته یا نه! اصلا رفاقتی وجود ندارد، اندازه‌ی بعضی آدم‌ها این نیست که اسم‌شان را رفیق بگذاریم و در ازای صد قدمی که برای‌شان برداشتیم، توان دو قدم برداشتن را ندارند. به قول یک بزرگی در فوتبال می‌گفت: یک نفر یک پل به ما نشان دهد که ما سی و سه پل را به او نشان دهیم!

پولکی نیستیم اما اگر باشم هم حقم را می‌خواهم

اگر پولکی هم باشم، حقم این است که پول بگیرم، با این حال چیزهای مهم‌تری وجود دارد؛ همانطور که خانواده‌ام از پول برایم مهم‌تر است، هوادار هم از پول برایم اهمیت بیش‌تری دارد. زرنگ‌بازی در نیاورید، این مکتب زرنگ‌بازی را من بیست و یک سال پیش در مکتب بزرگان فوتبال یاد گرفتم، کسانی که این کار را تدریس می‌کردند ولی اگر نشان نمی‌دهم به‌خاطر نجابت من است، مرا اسب فرض نکنید!

برچسب ها
کد خبر : 12609
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار