loader
11:48
0
کد خبر : 5997

پیکان 0 - 1 آلومینیوم؛ طلسم‌شکنی اراکی‌ها با گل عارفی!

آلومینیوم اراک در دیداری خارج از خانه موفق شد پیکان را با نتیجه یک بر صفر شکست دهد.

پیکان 0 - 1 آلومینیوم؛ طلسم‌شکنی اراکی‌ها با گل عارفی!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، در ادامه رقابت های هفته بیست و ششم رقابت های لیگ برتر، پیکان در ورزشگاه دستگردی به مصاف الومینیوم اراک رفت و متحمل شکست یک بر صفر شد.  تک گل شاگردان مجتبی حسینی را عارف حاجی عیدی در دقیقه 82 به ثمر رساند.

ترکیب پیکان: محمدرضا دیناروند - محمد ستاری - محمد آژیر - محمدجواد آزاده - امیرحسین صدقی - علی اصغر صادقی - سامان نریمان‌جهان - حامد پاکدل - محمدحسین فلاح - فرشید اسماعیلی -علی قربانی

ترکیب آلومینیوم اراک: احمد گوهری - احسان قهاری - امیر نوری - مهدی لیموچی - علیرضا نقی زاده - سیدمهران موسوی - یونس اکبرپور - بهروز نوروزی‌فرد - عارف حاجی‌عیدی - محمد امین کاظمیان - شروین بزرگ 

در نیمه اول این مسابقه 2 تیم پایاپای بازی کردند و موقعیت های جدی روی دروازه ها بوجود نیامد. در نیمه اول بازی در اختیار پیکانی ها بود و آلومینیوم روی ضد حملات برنامه ریزی کرده بود که تلاش 2 تیم در نیمه اول به تساوی صفر بر صفر رسید.

در چهل و پنج دقیقه دوم و آغاز تعویض‌ها وضعیت هر دو تیم را تغییر داد تا اینکه در نهایت پیش از ورود به ده دقیقه پایانی، کرنر به دست آمده به سود آلومینیوم با گل اول بازی همراه شد. سانتر مواج و فوق العاده جهانکهن، با پرواز حاجی عیدی روی سر مدافعان پیکان همراه شد تا این بازیکن در شرایطی ایده آل بتواند به توپ ضربه سر بزند و دروازه دیناروند را باز کند.

پیکان در این بازی از چند بازیکن جوان خود استقاده کرد اما رضا عنایتی نتوانست به نتیجه دلخواه دست پیدا کند. در این مسابقه امیرحسین صدقی از پیکان و سید مهران موسوی و محمدامین کاظمیان از آلومینیوم را با کارت زرد جریمه شدند.

آلومینیوم با این برد ۳۴ امتیازی شد تا شرایط بهتری در جدول به دست بیاورد. پیکان هم ۲۵ امتیازی باقی ماند تا از این بازی خانگی امتیازی به دست نیاورد.

فاصله پیکان با منطقه قرمز جدول 4 امتیاز باقی ماند که احتمال کاهش این فاصله با انجام سایر دیدارها وجود دارد.

در هفته بیست‌وهفتم، شنبه هفته آینده بیست‌ودوم اردیبهشت‌ماه، آلومینیوم در خانه میزبان صنعت‌نفت آبادان است و روز دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت‌ماه هم پیکان در اصفهان به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.

برچسب ها
کد خبر : 5997
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار