loader
15:45
0
کد خبر : 9292

عبدالکریم حسن با ابراز ناراحتی بابت شایعات: در پرسپولیس می‌مانم

در روزهایی که اخبار گوناگونی از جدایی برخی بازیکنان پرسپولیس به گوش می‌رسد ستاره چپ پای این تیم جدایی‌اش از این باشگاه را تکذیب کرد.

عبدالکریم حسن با ابراز ناراحتی بابت شایعات: در پرسپولیس می‌مانم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، از حدود یک هفته قبل رسانه‌های قطری خبری را در ارتباط با انتقال عبدالکریم حسن مدافع چپ قطری پرسپولیس به باشگاه الوکره این کشور منتشر کردند. شبکه معروف الکاس حتی خبر از انعقاد قراردادی طولانی مدت با مبلغ بالا را درباره این بازیکن منتشر کرد و از طرفی رسانه‌های داخلی از پیشنهاد ۸۰۰ هزاردلاری برای آزادسازی این بازیکن و جدایی اش از پرسپولیس خبر دادند.

در سوی دیگر اما عبدالکریم حسن در گفت و گوی کوتاه اختصاصی‌اش با «سایت فوتبال برتر» این موضوع را تکذیب کرده و با تایید اینکه با پرسپولیس قرارداد دارد تاکید کرد در این تیم می‌ماند.

امروز هم عبدالعزیز محمد خبرنگار قطری در توئیتر در این رابطه نوشت:

"منابع رسانه‌ای اخیرا انتقال عبدالکریم حسن را به باشگاه الوکره تایید کردند، اما پس از اینکه با این ستاره تماس گرفتیم، او کذب بودن خبر را اعلام نمود و تاکید داشت در باشگاه خود در ایران (پرسپولیس) می‌ماند. او گفت که نمی‌داند رسانه‌ها این خبر را از کجا آورده و موجب شرمندگی من و ایجاد مشکل برای باشگاهم شده است. من هم در پایان به او گفتم که رفتنت از لیگ ما (ستارگان) ضایعه بزرگی برای فوتبال قطر است و ان‌شاالله هر جا هستی، موفق باشی."

با این وصف باید گفت پرسپولیس تا این زمان توانسته یکی از ستاره‌هایش در فصل قبل که با وجود حضورش در نیم فصل نقش مهمی در قهرمانی این تیم ایفا کرد. با توجه به  اینکه فوتبال ایران با بحران مدافع چپ تخصصی مواجه است پرسپولیس با حفظ او یک چالش بزرگ نقل و انتقالاتی در تابستان امسال را خنثی کرده است.

برچسب ها
کد خبر : 9292
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار