loader
18:52
0
کد خبر : 7406

عجیب اما واقعی؛ سفر هواداران رئال به لندن با هواپیمای بارسلونا!

اختصاصی/ تعداد زیادی از هواداران رئال مادرید برای سفر به لندن و به قصد تماشای فینال لیگ قهرمانان اروپا، سوار هواپیمایی شدند که با رنگ‌های آبی و اناری بارسلونا رنگ آمیزی شده و تصاویر تیم زنان بارسلونا برروی آن نقش بسته بود.

عجیب اما واقعی؛ سفر هواداران رئال به لندن با هواپیمای بارسلونا!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، شاید این دور از ذهن‌ترین اتفاقی بود که هوادارانی که صدها یورو هزینه کرده‌اند تا با سفر به لندن از نزدیک به تماشای دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا و مصاف تیم محبوبشان با بوروسیا دورتموند بنشینند، انتظارش را داشتند.

تصور کنید که یکی از هواداران سرسخت رئال مادرید هستید، با صرف کلی زمان و هزینه بلیط هواپیما و بلیط بازی فینال و هتل و.. تمام هماهنگی‌ها را انجام داده‌اید تا شنبه شب در ورزشگاه ومبلی، تیم محبوبتان را تشویق کنید. به فرودگاه شهر مادرید می‌روید و وقتی به هواپیما نزدیک می‌شوید، می‌بینید که هواپیما به رنگ‌های آبی اناری بارسلونا و حاوی تصاویری از بازیکنان تیم زنان باشگاه بارسلوناست!!!

اما دلیل این ماجرا چیست؟ خطوط هوایی Vueling که پروازهای متعددی بین شهرهای بزرگ اروپا دارد، اخیراً قراردادی همکاری با باشگاه زنان بارسلونا به امضا رسانده و با قهرمانی اخیر تیم زنان بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و فتح قهرمانی سه گانه، بسیاری از هواپیماهایش را با طرح آبی و اناری باشگاه کاتالان رنگ آمیزی کرده است.

یکی از هواداران رئال با طنز دراین باره نوشته: « این نزدیکترین فاصله رئال مادرید با جام‌های سه گانه است.»

برچسب ها
کد خبر : 7406
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار