loader
02:09
0
کد خبر : 1126

عراق- ویتنام؛ جدال تشریفاتی

اختصاصی/ تیم ملی عراق پیش از آغاز دیدارش در دور سوم مرحله گروهی صعودش به دور بعدی را قطعی کرده است.

عراق- ویتنام؛ جدال تشریفاتی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی عراق در پایان دور دوم بازی‌های مرحله گروهی صعودش به دور بعد را قطعی کرده و حالا در انتظار آن است تا با کسب برد در سومین و آخری بازی مقابل ویتنام روند خوب و ایده‌آلش را ادامه دهد.

از سوی دیگر ویتنام امیدوار است تا بعد از دو باخت متوالی، بتواند از عراق دست‌کم یک امتیاز بگیرد تا دست خالی قطر را ترک نکند.

برتری عراقی‌ها

ویتنام در هر دو مصاف پیشینش مقابل عراق در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بازنده بوده و ژاپن تنها تیمی است که ویتنامی‌ها در تاریخ جام ملت‌های آسیا در کسب برد یا تساوی در مقابلشان آمار ضعیف‌تری داشته‌اند (با سه بازی و سه باخت)

بردهای متوالی

کسب یک پیروزی مقابل ویتنام، باعث خواهد شد تا عراق برای اولین در طول تاریخ جام ملت‌های آسیا با سه برد به دور بعد برسد.

آمار خوب گلزنی مقابل ویتنام

عراق در دو مصاف اخیرش با ویتنام در جام ملت‌های آسیا ۵ گل به ثمر رسانده که آخرین آن برد ۲-۳ مقابل این تیم در سال ۲۰۱۹ بوده و تنها تایلند با ۸ گل و ایران با ۶ گل در تاریخ این تورنمنت گل‌های بیشتری وارد دروازه این تیم کرده‌اند.

بازپس گیری توپ

بوی هوانگ ویت آن در جام ملت‌ها ۹ باز پس‌گیری توپ داشته که از نظر آماری دومین آمار خوب دربین بازیکنان ویتنام در جام ملت‌های آسیا از سال ۲۰۰۷ به بعد است و تنها هوی هوانگ نگوین با ۱۰ باز پس‌گیری توپ در سال ۲۰۰۷، رکورد بهتری از او داشته.

سلطان پاس

سعود ناطق تا به اینجای تورنمنت ۱۸پاس بلند موفق داشته که از این حیث در گروه D رقابت‌ها رکورددار است. نگوین تان بین از ویتنام با ۱۰ پاس بلند موفق، بهترین بازیکن تیمش از این حیث بوده.

برچسب ها
کد خبر : 1126
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار