loader
19:10
0
کد خبر : 10179

عصبانیت شدید هواداران سرخابی از دو متهم اصلی؛ هلدینگ و درویش

اختصاصی/ در روزهایی که سپاهان و تراکتور عملکرد پرسرو صدایی در نقل و انتقالات داشته‌اند، استقلال و پرسپولیس تحت فشار شدید هوادارانشان قرار دارند.

عصبانیت شدید هواداران سرخابی از دو متهم اصلی؛ هلدینگ و درویش

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ امروز هواداران پرسپولیس برای اعتراض به وضع نقل و انتقالات این تیم مقابل ساختمان باشگاه تجمع کردند. استقلالی‌ها هم قرار بود امروز مقابل ساختمان هلدینگ خلیج فارس تجمع اعتراضی برگزار کنند که گویا با برخی ترفندها این موضوع اتفاق نیفتاده است. هرچند شاید امروز نه اما آن‌طور که کانال‌های هواداری استقلالی می‌گویند اگر تا فردا اتفاق خاصی نیفتد شاید آبی‌ها هم جایی را برای تجمع و اعتراض به روند یارگیری تیمشان درنظر بگیرند.

داستان تکراری

این واقعیت است که تقریبا طی سال‌های اخیر در حالی که تیم‌هایی مانند سپاهان، تراکتور و حتی فولاد و گل‌گهر با آرامش و قدرت در نقل و انتقالات فعال هستند، استقلال و پرسپولیس خواب‌آلود و کُند وارد بازار شده و از طرفی هواداران آنها روزهای پراسترس را سپری کرده و دست به اعتراض می‌زنند. امسال نیز با وجود آنکه هر دو باشگاه تهرانی به دو بخش خصوصی ظاهرا پرقدرت واگذار شده‌اند اما شرایط تفاوتی نکرده است.

تجمع پرسپولیسی‌ها

اکنون و در زمان نقل و انتقالات، اوج قدرت‌گیری کانال‌های هواداری است. کانال‌هایی که با اخباری که منتشر می‌کنند هواداران دو آتشه و جدی را تحت تاثیر قرار می‌دهند. پرسپولیسی‌ها بعد از اینکه که مهدی لیموچی به سپاهان پیوست و رامین رضاییان در آستانه آبی‌پوش شدن قرار گرفت، تصمیم‌شان بر این شد که امروز مقابل درباشگاه تجمع کنند. تجمعی که از ساعت حدود ۱۱ آغاز شد و در اوج گرما تا بیش از سه ساعت ادامه داشت. البته در این زمان هیچ‌کس از باشگاه برای پاسخگویی نیامد تا هواداران عصبانی در شعارهایشان اعلام کنند که خواهان برکناری و استعفای رضا درویش مدیرعامل باشگاه هستند.

هواداران پرسپولیس از اینکه مالکان جدید باشگاه از نظر مالی تیم را آن‌قدر تامین نکرده‌اند که بتواند ستاره‌های بازار نقل و انتقالات را به خدمت بگیرند، عصبانی هستند. ضمن اینکه آنها از طرفی شاهد جدایی ستاره‌هایی مثل ترابی، بیرانوند، عبدالکریم حسن و چند بازیکن دیگر هستند.  در کنار همه اینها، رامین رضاییان هم مذاکرات نهایی و توافق لازم را با استقلال، رقیب بزرگ قرمزها انجام داده است.

درحالی‌که سپاهان و تراکتور تا الان بهترین‌های بازار را جذب کرده‌اند، هواداران پرسپولیس احساس می‌کنند از رقیب تهرانی‌شان هم حسابی عقب افتاده‌اند. هرچند باشگاه هم در قبال این اعتراضات پالس‌هایی را صادر کرده از جمله اینکه درویش در مصاحبه‌ای از تلاش برای انتقال لیموچی گفته و آنرا به گردن ولخرجی سپاهان انداخته است. همچنین اخباری در ارتباط با احتمال بازگشت رامین و همچنین مذاکره با صالح حردانی برای پاتک به استقلال نیز در کانال‌های هواداری دیده می‌شود.

درویش که در حدود ساعت ۱۵ عاقبت بدون اینکه صحبتی باهواداران معترض داشته باشد وارد باشگاه شد؛ امروز درباره اعتراض هواداران گفته بود: «پرسپولیسی کسی است که می‌آید قرارداد را امضا می‌کند و می‌رود و از خیلی از منفعت‌های خود می‌گذرد. من ۵۰ سال هوادار پرسپولیس بودم و حالا مدیرعامل هستم. بنابراین سعی می‌کنم بهترین تیم را ببندم. اینکه بیایید مقابل باشگاه شعار بدهند درست نیست. آیا هوادار بیشتر از من نگران است؟»

تجمع استقلالی‌ها

اما کانال‌های هواداری استقلالی‌ها هم به اندازه سمت سرخ، شلوغ و پراسترس و پر از جملات و پست‌های اعتراضی است. اعتراض به هلدینگ خلیج فارس و حتی نقدهایی نیز متوجه جواد نکونام است که در این مقطع حساس سکوت کرده است. استقلال البته در جذب بازیکن تا الان با محمدحسین اسلامی و میلاد زکی‌پور به توافق رسیده و چند بازیکن تمدیدی از ستاره‌های فصل قبل هم داشته است. ضمن اینکه آنها به نظر خیلی به عقد قرارداد با رامین رضاییان نزدیک هستند و این می‌تواند یک گل سه امتیازی و مهم برای آبی‌ها پیش از شروع فصل در برابر رقیب باشد. هرچند آنها نگران رفتن بازیکنی مثل صالح حردانی هستند و از اینکه سپاهان توانسته تمام گزینه‌های جوان و پدیده‌های لیگ که مدنظر استقلال بودند را بگیرد نیز، خوشحال نیستند.

دلیل اصلی عصبانیت هواداران استقلال این‌ست که با توجه به اینکه خریدهای جدید این تیم از جمله رامین رضاییان منتظر پول برای امضای قرارداد هستند، هلدینگ که مالک استقلال است پولی به باشگاه نداده. آنها به همین دلیل امروز قصد داشتند مقابل هلدینگ تجمع کنند که البته گویا این اتفاق به دلایلی انجام نشد. یکی از کانال‌ها با انتشار عکسی از نکونام، شهریاری و سمیعی نوشت: «دیگه همه میدونن که هر تیمی برای فصل نقل و انتقالات نیاز به بودجه و نقدینگی داره و طبیعتا این کار به عهده مالک باشگاهه ولی این آقایونی که با هم در ارتباط هستند باید بگن در این مدت چه طرح و نقشه‌ای غیر از سکوت، فرار و حفظ پستشون انجام دادند؟ هر سال باید به خریدهای خوب‏ سایر تیم‌ها نگاه کنیم؟»

استقلالی‌های شاکی از هلدینگ، معتقدند مالک جدید تمایلی برای هزینه کردن در استقلال ندارد و این در حالی‌ست که مالک جدید پرسپولیس دست‌کم بدهی‌های گذشته بازیکنان را پرداخت کرده است. آنها می‌گویند برایشان عجیب است که هلدینگ با وجود ثروت و هزینه‌های گزاف، علاقه‌ای به هزینه کردن برای استقلال ندارد. حتی برخی کانال‌ها که در انتظار تجمع استقلالی‌ها مقابل ساختمان هلدینگ بودند نوشتند که هلدینگ با برقراری ایستگاه‌های صلواتی مانع از انجام این اتفاق شده است.

برچسب ها
کد خبر : 10179
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار