loader
15:43
0
کد خبر : 753

علی سالمین از رمز موفقیت رختکن امارات می‌گوید

اختصاصی / تیم ملی امارات بعد از کسب برد مقابل هنگ‌کنگ در دور اول بازی‌های مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا، امروز مقابل فلسطین قرار خواهد گرفت.

علی سالمین از رمز موفقیت رختکن امارات می‌گوید

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم ملی امارات، در دور اول مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه 1-3 مقابل هنگ‌کنگ به پیروزی رسید و شروع خوبی در این تورنمنت داشت. آنها امیدوارند تا مثل سه دوره اخیر تا مرحله نیمه‌نهایی این تورنمنت پیش بروند.

در این میان علی سالمین، بازیکن خط میانی امارات، خواهان آن است که تیمش با کسب دومین پیروزی در دور گروهی، مقابل فلسطین، صعودش به دور بعد را قطعی کند. سالمین درباره بازی پیش‌روی تیمش گفت: « تمام تمرکز ما برروی بازی با فلسطین است. می‌خواهیم ببریم و شش امتیازی شویم تا با یک بازی باقی مانده، به صعود به دور بعد نزدیک‌تر شویم.»

او با تشکر از اعضای کادر فنی تیمش گفت:« می‌خواهم از اعضای کادر فنی تیم به خاطر تمام تلاش‌هایشان برای آماده‌سازی ما برای این تورنمنت تشکر کنم. از هواداران هم متشکرم که در استادیوم و از پشت تلویزیون از تیم ما حمایت می‌کنند.»

اتحاد، رمز موفقیت امارات

سالمین با اشاره به جو خوب حاکم بر رختکن امارات گفت: «تمام بازیکنان تیم متحد هستند و این اتحاد در چنین تورنمنت‌هایی واقعا مهم است. چه در ترکیب اصلی باشیم و چه روی نیمکت، همه ما باید در کنار هم باشیم و همین است که ما را به جلو برده و در کسب برد به ما کمک می‌کند. ما می‌خواهیم در داخل زمین تمرکزمان را حفظ کنیم و استراتژی سرمربی را در بازی دوم هم به بهترین نحو ممکن پیاده‌سازی کنیم.»

برچسب ها
کد خبر : 753
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار