loader
05:59
0
کد خبر : 4211

عملکرد ضعیف سیتی مقابل «BIG 6»: تنها ۲ برد در ۹ بازی

اختصاصی / دیدار حساس و سرنوشت‌ساز دو تیم آرسنال و منچسترسیتی که تا حدود زیادی در تعیین قهرمان این فصل لیگ برتر انگلیس تاثیرگذار است، با تساوی بدون گل به پایان رسید.

عملکرد ضعیف سیتی مقابل «BIG 6»: تنها ۲ برد در ۹ بازی

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ دیدار حیاتی و حساس یکشنبه شب دو تیم آرسنال و منچسترسیتی در لیگ برتر و در ورزشگاه اتحاد به تساوی بدون گل پایان یافت. حالا و با این تساوی این بحث مطرح شده که منچسترسیتی در رقابت‌های این فصل لیگ انگلیس در رویارویی با تیم‌های بزرگ، به چالش برخورده و در بازی‌های کلیدی به نتایج ضعیفی دست یافته است.

 سیتی با وجود تسلط نسبی بر بازی‌هایش، در ۹ مصافش با شش تیم بزرگ لیگ برتر در فصل ۲۴-۲۰۲۳، تنها به دو پیروزی رسیده.

بازی رفت دو تیم آرسنال و سیتی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر با برد ۱-۰  توپچی‌ها در شهر لندن به پایان رسید و مصاف برگشت این دو تیم در ورزشگاه اتحاد هم که با تساوی بدون گل همراه شد.

هر دو دیدار رفت و برگشت منچسترسیتی و لیورپول در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس، با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

  • مصاف‌های رو در رو با چلسی:

دیدار اول دو تیم سیتی و چلسی دراین فصل لیگ برتر با تساوی ۴-۴ خاتمه یافت و در بازی دوم هم شاهد تکرار تساوی بودیم، این بار با نتیجه ۱-۱

تاتنهام و سیتی در نیم فصل اول رقابت‌های این فصل لیگ برتر به تساوی ۳-۳ رضایت دادند و بازی دو تیم در نیم فصل دوم هنوز برگزار نشده است.

تنها بردهای سیتی در این فصل لیگ برتر و در مصاف‌هایش با شش تیم بزرگ انگلیسی، مقابل حریف همشهری یعنی منچستریونایتد به دست آمده است. یک برد با نتیجه ۰-۳ و برد دیگر با نتیجه ۱-۳

این آمار، حالا سوالاتی را درباره عملکرد سیتی در بازی‌های مهم و سرنوشت‌سازش ایجاد کرده است. آبی‌های شهر منچستر در این فصل در مصاف با تیم‌های تراز اولی مثل آرسنال، لیورپول و دیگران به دردسر خورده‌اند و حالا این لغزش‌ها ممکن است برایشان در هفته‌های پایانی کورس قهرمانی دردسرساز شود.

این را هم باید در نظر داشت که گواردیولا و شاگردانش حالا باید خودشان را برای جدالی حساس و سرنوشت‌ساز در لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال مادرید آماده کنند.

برچسب ها
کد خبر : 4211
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار