loader
11:51
0
کد خبر : 2951

عملکرد کاملا متفاوت مجیدی در استقلال و کلبا؛‌ فاصله از زمین تا آسمان!

بعد از شکست 2- یک کلبا مقابل البطائح در لیگ امارات، باشگاه از فسخ قرارداد فرهاد مجیدی سرمربی ایرانی این تیم خبر داد.

عملکرد کاملا متفاوت مجیدی در استقلال و کلبا؛‌ فاصله از زمین تا آسمان!

به گزارش سایت رسمی  فوتبال برتر، آناتول پانگ ستاره کامرونی در دیدار کلبا برابر البطائح، نمایشی عالی داشت و هر دو گل البطائح را به ثمررساند که هدایتش برعهده گوران تومیچ سرمربی جدیدی است که به این تیم پیوسته. شرایط اما در الاتحاد کلبا کاملا متفاوت بود چرا که ببرها طعم پیروزی در ۱۰ بازی اخیر لیگ نچشیده بودند؛ از زمان پیروزی مقابل حتا در اکتبر سال گذشته (در حدود ۵ ماه پیش)!

مجیدی با وجود حضور روی نیمکت در بازی برابر البطائح، در نشست خبری بعد از بازی شرکت نکرد و پس از آن اعلام شد که قراردادش با باشگاه فسخ شده است.

اعداد و ارقام فرهاد

باخت به البطائح بیست و دومین باخت کلبا در کلیه مسابقات و نوزدهمین باخت در لیگ تحت هدایت مجیدی است که فصل گذشته هدایت این تیم را به عهده گرفت. نتایج او با کلبا البته قابل قیاس با نتایجش با استقلال نیست؛ به طوری که میانگین ۱.۲۴ امتیاز او در امارات در برابر ۲.۱۴ امتیاز در هر بازی در ایران نشانگر این تفاوت در کارنامه فرهاد است. مربی ایرانی حاضر در لیگ امارات با الاتحاد کلبا این نتایج را گرفته است:

۵۰ بازی ، ۱۷ برد، ۲۲ باخت و ۱۲ مساوی. ۸۰ گل زده و ۹۰ گل خورده و ۶۳ امتیاز

با این وصف و در حالی که فرهاد مجیدی در شروع کارش با استقلال نتایج و رکوردهای جالبی را با این تیم رقم زده وجام قهرمانی لیگ برتر را پس از چند سال  از رقیب  دیرینه گرفت اما شرایط در کلبا برای او مانند تیم محبوبش پیش نرفت. هرچند کلبا از تیم های مدعی قهرمانی در فوتبال امارات نبوده و شاید بتوان آن را یک تجربه نسبتا خوب در ابتدای کارنامه کاری مردی دانست که نشان داده یکی از استعدادهای حال حاضر فوتبال ایران در عرصه مربیگری است.

برچسب ها
کد خبر : 2951
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار