loader
05:15
0
کد خبر : 5014

عنایتی: بازیکنان جوان در پیکان باتجربه می‌شوند

سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از دیدار مقابل هوادار شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

عنایتی: بازیکنان جوان در پیکان باتجربه می‌شوند

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم فوتبال پیکان در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر عصر فردا از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه دستگردی تهران میزبان هوادار است. رضا عنایتی سرمربی پیکان در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: هوادار با مسعود شجاعی متحول شده است. هوادار را خودم تاسیس کردم و بازی برابر این تیم یادآور خاطرات گذشته است. از وقتی به پیکان آمدم، تلاش کردم ذهنیت تیم را تغییر بدهم که به نباختن عادت کند. خداراشکر در این کار موفق بودیم. حس می‌کنم شرایط خوبی داریم اما بازی فردا برای ما سخت است.

او ادامه داد: سیاست باشگاه پیکان ساختن بازیکن است و از این رو شرایط سنی تیم ما خوب است. سعی می‌کنیم از بازیکنان جوان استفاده کنیم و هفته قبل دو بازیکن در رده جوانان بازی دادیم. امیدوارم بتوانیم روند کارمان را ادامه بدهیم. سعی می‌کنیم با تلاش بازیکنان هر بازی با قدرت ادامه بدهیم و در پایان فصل جایگاه خوبی را در پایان فصل داشته باشیم.

عنایتی گفت: ما اهدافی داریم که می‌خواهیم به آنها برسیم. از وقتی در پیکان مسئولیت قبول کردم، تمرینات خوبی طراحی کردیم و سعی کردیم با مهاجمان بیشتر کار کنیم تا در گلزنی موفق باشیم. فکر می‌کنم در کار دفاعی هم باید بیشتر کار کنیم چون وقتی یک تیم گل می‌خورد فقط به خاطر خط دفاع آنها نیست، بلکه به خاطر ساختار دفاعی است که باید ترمیم کنیم.

او با اشاره به استفاده از بازیکنان جوان گفت: بازیکنان جوان ما در کنار بازیکنان با تجربه بهتر می‌توانند کسب تجربه کنند تا با آرامش کامل به پیشرفت خود فکر کنند. همه ما در همه نیاز داشتیم موج جوانی از لیگ شروع شود و به تیم ملی برسد و پیکان در این زمینه پیش قدم است.

برچسب ها
کد خبر : 5014
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار