loader
15:00
0
کد خبر : 4490

عنایتی: بردن استقلال خوزستان ارزش 9 امتیاز داشت!

سرمربی تیم فوتبال پیکان پس از پیروزی ارزشمند مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری شرکت کرد.

عنایتی: بردن استقلال خوزستان ارزش 9 امتیاز داشت!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، رضا عنایتی پس از برتری یک- صفر پیکان مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری حاضر شد. او در شروع صجبت‌هایش گفت: ابتدا بابت غیبت در نشست خبری روز گذشته که به دلیل کسالت من رقم خورد، عذرخواهی می‌کنم. خدا و پیغمبر را قسم می‌خورم که همیشه خبرنگاران را در اولویت قرار می‌دهم. ما مستقیم به هم وابسته هستیم. این بازی شاید از لحاظ جدولی سه امتیاز داشت اما از لحاظ ارزشی شاید به اندازه ۹ امتیاز به درد ما خواهد خورد. هر دو تیم هم این موضوع را می‌دانستند.

عنایتی ادامه داد: بچه‌های ما نیمه اول را پایاپای شروع کردند. در نیمه دوم با تغییرات ایجاد شده و حس خواستن، از سمت آنها بازی خوبی دیدیم. موقعیت‌های متعدد زیادی خلق کردیم. خودم مهاجم بودم و می‌دانم با از دست دادن این همه فرصت به ویژه در ۱۰ دقیقه آخر، تیم باید چه فشاری را تحمل کند. خط دفاعی با ایجاد استرس در این لحظات، باید خیلی هوشیار باشد. در نیم فصل دوم به قول قدیمی‌ها، با کوچک شدن دروازه‌ها شرایط خیلی سخت می‌شود. به همین دلیل باید از فرصت‌ها خیلی بهتر استفاده کنیم. از بازیکنانم گلایه دارم که موقعیت‌های بالای ۸۰ُ۹۰ درصد را خراب کردند و در آن ۱۰ دقیقه تمام حس خود را پشت توپ نگذاشتند. این بازی تمام شد اما در ادامه مسیر، بازی‌های سختی داریم. باید با انگیزه خوبی جلو برویم. از مدیرعامل و اعضای هیات مدیره باشگاه پیکان تشکر می‌کنم که با حضور خود در رختکن، انرژی مثبتی می‌دهند.

عنایتی با تمجید از سرپرست تیمش گفت: از نقش رضا رهقی نمی‌توانم ساده عبور کنم چون همیشه خبرهای خوشی به من می‌دهد. یک انسان شریف و پیگیر است. ندیدم تا این اندازه یک سرپرست پیگیر امور تیم باشد و مشکلات را حل کند. از کل مجموعه پیکان تشکر می‌کنم. ان‌شاالله در ادامه مسیر با همین انگیزه جلو می‌رویم و شرایط را هر هفته بهتر می‌کنیم.
عنایتی درباره صحنه پنالتی تیمش هم گفت: من از صحنه خیلی دور بودم و نمی‌توانم نظر ۱۰۰ درصد بدهم. کارشناسان باید نظر بدهند اما در صحنه آهسته دیدم قطعا پنالتی بود! خودتان دیدید در برخی بازی‌ها در شرایط سخت‌تر به سود ما پنالتی نگرفتند. با این وجود به نظرات سیروس پورموسوی و داور احترام می‌گذارم. هرچند امیدوارم شرایط به سمتی برود که حق هیچ تیمی ضایع نشود. کارشناسان خیلی بهتر می‌توانند در این مورد نظر بدهند.
سرمربی پیکان اضافه کرد: البته اگر کارشناسان هم نظر بدهند، اتفاق خاصی نمی‌افتد. همه کارشناسان اعلام کردند داوران باید 5-4 پنالتی برای ما در دیدارهای قبلی می‌گرفتند که داوران به اشتباه این کار را انجام ندادند. 
برچسب ها
کد خبر : 4490
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار