loader
10:49
0
کد خبر : 13773

عواقب باخت به ایتالیا در خانه؛ خشم منیان بر سر بازیکنان فرانسه در رختکن!

دروازه‌بان فرانسه، پس از شکست 3-1 تیمش مقابل ایتالیا، با عصبانیت به هم‌تیمی‌های خود حمله کرد.

عواقب باخت به ایتالیا در خانه؛ خشم منیان بر سر بازیکنان فرانسه در رختکن!

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر؛ تیم ملی فرانسه در اولین بازی خود در لیگ ملت‌های اروپا در خانه، متحمل شکست سه بر یک در مقابل ایتالیا شد.

در این بازی علی‌رغم اینکه فرانسه در همان دقیقه اول با گل بردلی بارکولا از حریف پیش افتاده بود اما در نهایت در پارک دو پرنس با شکست تحقیرآمیزی روبرو شد.

براساس گزارشی که اکیپ منتشر کرده، دروازه‌بان تیم ملی فرانسه مایک منیان که از عملکرد تیمش عصبانی بود، پس از بازی و در رختکن بر سر بقیه تیم فریاد زد و از فقدان اشتیاق و میل به حمله در تیم انتقاد کرد. در این گزارش آمده که فریادها آنقدر بلند بوده که از بیرون هم شنیده می‌شد و گفته شده که کاپیتان کیلیان امباپه و آنتوان گریزمان از این رفتار مانیان شوکه شدند و تا انتها در سکوت سرشان را پایین انداختند.

پس از این اتفاق، منیان در گفتگو با خبرنگاران در مورد حوادث پیش آمده در رختکن گفت:

آنچه در رختکن گفته می‌شود بین ما می‌ماند. ما مقابل یک تیم بزرگ قرار گرفتیم که در کارهای دفاعی عالی بودند. باید ادامه دهیم. ما در بخش دفاع مشکلات فراوانی داریم و قرار است شنبه در مورد آن بحث کنیم. اما نیازی به نگرانی نیست. 

باختن یک بازی که پایان جهان نیست. همه ما باید در زمین نقش خود را به خوبی ایفا کنیم. باید بهتر عمل کنیم، ما عذرخواهی نمی‌کنیم، خودمان را زیر سوال می‌بریم و در ادامه به پیش می‌رویم.

تیم دیدیه دشان قرار است در روز 19 شهریور در دومین بازی مرحله گروهی لیگ ملت‌های اروپا مقابل بلژیک قرار گیرد.

برچسب ها
کد خبر : 13773
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار