loader
04:32
0
کد خبر : 3557

عکس محرمانه/ خروج دکو از ورزشگاه با یک سرمربی بدون تیم

اختصاصی/ در شرایطی که مقامات بارسلونا به دنبال یک سرمربی جدید برای جایگزینی ژاوی هستند، مدیر ورزشی بارسا بعد از اتمام دیدار این تیم مقابل ناپولی، ورزشگاه مونتجویک را همراه با جیووانی فان برونهورست، بازیکن سابق بارسلونا و سرمربی فعلی دنیای فوتبال ترک کرد.

عکس محرمانه/ خروج دکو از ورزشگاه با یک سرمربی بدون تیم

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، با برد بارسلونا مقابل ناپولی، این تیم جواز حضور به مرحله یک چهارم پایانی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد و به یکی از اهدافش در این فصل رسید. اما این روزها مقامات باشگاه کاتالان نیم‌نگاهی هم به آینده دارند و در جستجوی سرمربی مناسبی هستند که در فصل آینده جانشین ژاوی ارناندز شده و هدایت بارسلونا را برعهده بگیرد.

طبق گزارش‌های منتشره، مقامات این باشگاه هنوز درمورد سرمربی آینده تیمشان تصمیم‌گیری نکرده‌اند و در بازار به دنبال بهترین گزینه هستند. دکو مدیر ورزشی بارسلونا، مسئولیت اصلی این کار را برعهده دارد و از همین رو حضور جیووانی فان برونهورست در کنار دکو در پایان بازی دو تیم بارسلونا و ناپولی در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، اهمیت دوچندانی پیدا کرد.

مروری بر سابقه فوتبالی فان برونهورست

فان برونهورست که در حد فاصل سال‌های ۲۰۰۳ تا ۲۰۰۷ پیراهن آبی‌اناری‌ها را به تن می‌کرد و با این تیم به یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، دو قهرمانی در لالیگا و دو سوپرکاپ اسپانیا دست یافته، گرچه به حرفه مربی‌گری می‌پردازد ولی از نوامبر سال ۲۰۲۲ و بعد از برکناری از سمت سرمربیگری رنجرز اسکاتلند، بیکار است و هدایت تیمی را برعهده ندارد. از آن زمان تا به امروز، او به عنوان کارشناس و آنالیزور در هلند فعالیت می‌کند اما در عین حال امیدوار است هرچه سریعتر به نیمکت مربیگری برگردد.

او سرمربیگری را با هدایت فاینورد روتردام آغاز کرد و بین سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۹ هدایت این تیم را برعهده داشت و در فصل ۱۷-۲۰۱۶ با این تیم قهرمان لیگ هلند شد. در عین حال دو جام حذفی و دو سوپرکاپ را هم با این تیم هلندی فتح کرد. سپس در سال ۲۰۲۰ هدایت گوانگژو R&F چین را عهده‌دار شد و در سال ۲۰۲۱ به گلاسکورنجرز اسکاتلند پیوست و با این تیم قهرمان جام حذفی اسکاتلند در سال ۲۰۲۲ شد.

بعد از اتمام دیدار دو تیم بارسلونا و ناپولی در کاتالونیا، دکو و فن برونهورست همراه با هم ورزشگاه مونتجوئیک را ترک کردند وهمین گمانه‌زنی‌ها در مورد احتمال حضور او روی نیمکت آبی‌اناری‌ها و جانشینی ژاوی را افزایش داد.

برچسب ها
کد خبر : 3557
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار