loader
22:52
0
کد خبر : 8826

عیدی مالک و اسپانسر پرسپولیس به هواداران؛ یک سرمربی بزرگ

در روزهایی که اخبار مثبتی از روند مذاکرات پرسپولیس با گزینه‌های سرمربیگری و ستاره‌های فصل قبل به گوش نمی‌رسید دو استوری شرایط متفاوتی از این باشگاه را نشان می‌دهد.

عیدی مالک و اسپانسر پرسپولیس به هواداران؛ یک سرمربی بزرگ

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، هواداران باشگاه پرسپولیس روزهای نسبتا نگران کننده‌ای را سپری می‌کنند. خبر عدم توافق با چند ستاره اصلی تیم قهرمان فصل گذشته از یکطرف و عدم خبرتوافق با سرمربی ایتالیایی شرایط این تیم را چندان مساعد نشان نمی‌داد اما در آخرین ساعات امشب بانک شهر یکی از مالکان باشگاه و همچنین طبیعت دیگر اسپانسر باشگاه پرسپولیس در دو استوری جداگانه خبر از توافق با یک سرمربی درجه یک دادند.

بانک شهر در دو استوری متوالی ابتدا نوشت:«خبری در شهر می‌پیچد» و سپس در تکمیل آن در استوری بعدی نوشت:« به اطلاع هواداران باشگاه بزرگ پرسپولیس می‌رسانیم با پیگیری‌های صورت گرفته و حمایت‌های شما هواداران عزیز و هماهنگی‌های صورت گرفته با باشگاه، بزودی سرمربی باشگاه بزرگ پرسپولیس معرفی خواهد شد. هواداران عزیز نگران نباشند و بدانند بانک شهر وظیفه خود می‌داند به احترام شما هواداران، بهترین‌ها را برای درخشش تیم و شادی شما فراهم آورد.»

این در حالی است که دیگر اسپانسر باشگاه پرسپولیس نیز در یک استوری با این جمله :«شب عیدی یه سرمربی درجه یکمون نشه!؟» به هواداران این تیم مژده داده است که یک مربی درجه یک به پرسپولیس خواهد آمد. آن‌طور که استوریهای مالک و اسپانسر باشگاه حاکی است به نظر می‌رسد احتمالا امشب یا فردا سرمربی تیم پرسپولیس که احتمالا یک نام مهم خواهد بود معرفی می‌شود. باید منتظر ماند ....

 

برچسب ها
کد خبر : 8826
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار