loader
09:48
0
کد خبر : 3057

غیبت یامگا، یقه استقلال را گرفت

اختصاصی/ پس از از دست رفتن پنالتی استقلال توسط صالح حردانی، غیبت ستاره فرانسوی آبی‌پوشان بیش از قبل به چشم آمد.

غیبت یامگا، یقه استقلال را گرفت

به گزارش سایت رسمی فوتبال برتر، تیم فوتبال استقلال در چارچوب رقابت‌های جام حذفی از ساعت 17 امروز در استادیوم شهدای مس شهر رفسنجان به مصاف تیم مس این شهر رفته است. بازیکنان استقلال در شرایطی با یک گل که توسط محمد مهدی محبی زده شد، از تیم میزبان خود عقب افتادند که یک فرصت خوب برای گلزنی را از دست دادند. 
در دقیقه ۱۱مسابقه، رضا عادل، داور این دیدار سوت خود را به صدا درآورد و نقطه پنالتی را به سود استقلالی‌ها نشان داد اما این فرصت خوب برای استقلالی‌ها توسط صالح حردانی از دست رفت و ضربه این بازیکن توسط دروازه‌بان مسی‌ها مهار شد. 
این در حالی است که پیش از این بار زدن پنالتی‌ها بر روی دوش کوین یامگا، هافبک فرانسوی این تیم بود. بازیکنی که در زدن ضربات پنالتی مهارت داشت و خیال آبی پوشان را از گل شدن پنالت‎ی‌ها راحت می‌کرد. 
یامگا که این روزها دیگر در ترکیب استقلال به میدان نمی‌رود مدتی قبل بر اثر یک حادثه  در تمرینات آبی پوشان پایتخت، از ناحیه چشم آسیب جدی دید و نتوانست این تیم را در ادامه مسابقات این فصل همراهی کند.
از دست رفتن پنالتی توسط استقلال زنگ خطری بود تا غیبت یامگا که تمامی پنالتی‌های استقلال را به گل تبدیل می‌کرد را بیش از هر زمان دیگری به یاد نکونام و هواداران این تیم بیاورد.

پنالتی استقلال که توسط صالح حردانی از دست رفت!

برچسب ها
کد خبر : 3057
ارسال نظر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط فوتبال برتر در وب منتشر خواهد شد
نظرات کاربران

تا کنون نظری ثبت نشده است!

پربازدیدترین اخبار